Tízéves újdonság

Újdonság
2010. november 01., hétfő - TeeJay

A héten kezdődő EICMA előtt a bajorok utolsó „húzása” a G650GS (leánykori nevén F650GS) feltámasztásáról szóló hír volt.

Hirdetés


Cimkék:


Hozzászólások (23 hozzászólás)

NRG -

Na, mégegy BMW-s cikk! De nekem tetszik a motor is és a sok bajor hír! Akinek meg nem, az mehet a Dacia.hu-ra!!!!!!!!!


TeeJay -

Igen, újabb BMW-s cikk, de ez még péntek du. jött ki, és most nem kaptok sokáig bömbit. Szóval lehet magával a motorral foglalkozni, nem a BMW-s cikkek számával.


eko -

“és most nem kaptok sokáig bömbit.”

 

Mi az, hogy nem???

Én követelem a napi betevö BMW-s cikkeket! 


Macko -

Majd küldönk neked közös barátunkkal, Emillel.

Amikor találkozunk, akkor is CSAK béemvékről fogunk beszélni.


cbJani -

Semmi gondom a BMW-s motor újdonságokkal, élvezettel olvasom. Nagyon odateszik magukat, a jövőre gondolva.

Remélem a sok új Honda tipusok, újítások is megjelennek a kiállítás után, az oldalon. 


Macko -

Elhiszed, hogy alig várjuk, hogy írhassunk a Hondáról (és az összes többi gyártóról) is?

Bár annyi hírt tolnának a világsajtóba, hogy ne győzzünk válogatni közülük!


FeR1 -

Ez a motor szerintem súrolja a gagyi kategóriát. Nekem nem jön be. Terepezéshez kicsi első kerék, ráadásul nem fűzött, az ülés alacsony, a tankja sem túl nagy, ha keveset eszik,ha nem, én motorozni szeretek, nem tankolni. Ha jól gondolom a Tenerével akar egy kategóriában lenni, ahhoz kevés. Véleményem szerint. A BMW minőségi temékeket szokott kiadni, ezért kár:(


Macko -

Ez a motor biztosan nem egy kategória a Tenerével, nem is hiszem hogy az akar lenni.

Ez egy belépő szintű motor olyanoknak, akik megfontoltan akarnak motorozgatni és nagynéha lemennek az aszfaltról.

Semmi több. Nem kizárt a sikeressége, de ehhez döntő kérdés lesz az ára. Mondjuk hogy igazán komolyan megfontolja egy vásárlás előtt álló ember, ahhoz szerintem Magyarországon 2 millió alatt kellene lennie.

Hogy ez sikerül-e? Vannak kétségeim…

(Mert ugye egy viszonylag tisztességes felszereltséggel kellene ilyen áron adni, nem csont fapadosan, hogy aztán minden épeszű vevőnek kelljen még hozzá rendelni 600 ezerért extrát.)


Zolikv -

Egy hölgy ismerősömnek van egy ilyen még a régi típusból. Bár motoroknál nincs ilyen fogalom, de ez eléggé nőies kis motor. Nem csúnya, de szépnek sem nevezném, ha utánam dobnák kellene, de pénzt nem adnék érte.

Az IZS-hez meg nem kell tenni, láttam a filmet állati facca volt, mikor Csárliék estek, buktak a sárban az operatőr meg elbattyogott mellettük az IZS-vel, közben meg vigyorgott, mint nyúl a vadalmára.


Quattroman -

Hát legalább nem magasztaljátok a fellegekbe, “se nem új, se nem könnyű.”


 


XYZ -

Az előző G  sokkal könnyebb,erősebb és komolyabb a futóműve is.

Ez így nagyon teszkós.


dodge -

 Bár lenne ilyen alacsony ülés a “nagy testvéreire” is 😀

Nekem tetszik a motor, csak az egy henger furcsa egy kicsit nekem.


TeeJay -

Ez most az én köröm…

Az előző változat, ami az USA-ban a mai napig kapható, pontosan ekkora menetkész tömeggel, 2 lóerővel nagyobb teljesítménnyel rendelkezik, de azt nem 6500-nál, hanem 7000-nél adja le.

 


XYZ -

G650Xcountry

53le/7000rpm

60nm/5250rpm

Menetkész tömeg :159kg

 + 5le

 - 33kg

Forrás:http://onroad.hu/motor/bemutato/509/!6

 

Ezek azért nem elhanyagolható külömbségek.


TeeJay -

Neked a gugli nem a barátod. Ez nem a Xcountry.

Nézd meg azt listát jobban, ott lesz a normál modell is… F650 (1999).

 

De nem volt rossz próbálkozás.


XYZ -

Igen,nekem nem a barátom,de neked az olvasó könyv nem volt az.

.

EZ NEM F HANEM G!!!


TeeJay -

Tudod én tegnap elismert amikor tévedtem.

Itt egy kis olvasnivaló.


XYZ -

 

A cikk az új “G” BWM-ről szól ez gondolom világos számodra is.

Én leírtam az előző “G” sokkal jobb paramétereit.

Erre te jössz az “F” adataival,pedig a “G”-ről szól a cikk és én is a “G”- ről írkálok.

Érted? A “G”-ről ,nem az “F” -ről !

 

Ha ez neked magas akkor sajnálom.

 

 


TeeJay -

Ez a cikk a 2011-es G650GS-ről szól, ami “leánykori nevén F650GS“. (Itt az “előző G”, a 2010-es modell.) Olvasd el még egyszer a cikket…

A G650 Xcountry, Xcity, Xchallange (így, GS nélkül… ), nem az “előző G”, hanem egy-egy kevésbé sikeres, 2007-es, párhuzamosan létező változat, még csak nem is idei, vagy “előző” évi. Az egyhengeres F pedig 2008-tól G.

Ha ezt továbbra is így akarod csinálni, hajrá, jó szórakozást (esetleg próbálkozz a flame.hu-n), “innentől pedig többet nem reagálok a hasonló beírásaidra, de azért folytasd őket nyugodtan”.

Mindenesetre szórakoztató voltál…


Macko -

Ejnye gyerekek, ne marakodjatok már!

Pláne nem úgy, hogy még a legutolsó postban is volt egy apró hiba, mert Xcity az nem volt soha, helyette XMoto volt.

De tényleg így történt a kronológia: régen volt az F sorozat (konkrétan F650GS, GS Dakar, CS…), illetve az R sorozat (pl. R1200GS). Azután az egyhengeresek helyét átvette a sorkettes kis-GS-ek családja, az F800GS és az F650GS (mindkettő 800-as blokkal), közben már egy éve létezett a szintén egyhengeres G osztály (G650Xchallenge, G650Xmoto és G650Xcountry). Vélelmezem, hogy a BMW ezekkel akarta a korábbi egyhengeres belépő modelleket kiváltani. Ezek azonban nem vertek gyökeret a piacon, ma már nem is gyártják őket.

Gondolom akart a gyár egy egyhengeres motort a kezdőknek, így újra elővette a régen bevált F650GS receptjét, szinte alig változtatva a motoron. Csakhogy ez a név közben már foglalt volt. Így gondolom jobb híján G650GS lett a neve.

Logikátlanok az elnevezések kissé, de mit csodálkozunk ezen egy olyan gyártó estében, ahol az autók típusjelzéseinek sincs már halovány köze sem a lökettérfogathoz, amit elvben jelentenének (pl. 525d, 530d, 535d, de még az X5 40d is mind egy szálig sorhatos háromezres dízellel van szerelve, ráadásul ugyanazzal a blokkal.


mpali35 -

Mind a ketto van. Nálam jelentos deficitje a motornak, hogy nem kullos a kerék, igy a használhatósága beszukul. Az uj motor hozadéka a gyonyoru ujj muszerfal, a régi F650GS muszerfala valami irto ronda, de talán csak ez az egy rohato fel negativumként. Egy nagyon jol kezelheto, megbizhato, alacsony fogyasztásu motor a régi F650GS.Az egyik tulaj cimbora turázáskor azzal szokta a tobbieket az idegroham szélére sodorni, hogy o csak minden második tankoláskor toltotte teli a tartályt. Igaz, nem használt oldalso dobozokat, csak egy topcase, meg a háta mogé pakolt az ulésre,  s amig az1150es 6 litert tankolt 100ra, addig o csak 3.2-3.4 litereket, ugyanolyan temponál. Ha ezt valaki átszámolja mondjuk 30 ezer kilométerre, akkor a megtakaritott osszegbol boven telik láncra, gumikra, fékbetétekre. Tehát olcso turázásra egy ideális motor. Látszik is a használtmotor árakbol, mennyire értékelik.


mpali35 -

Uj muszerfal. Fura is lenne egy ujj muszerfal.


Helmets on -

Hát ez most egy egyszerű, olcsó motornak néz ki.

Főleg az a hátsó lengővilla..gagyi.

 

Ha mondjuk Suzuki lenne rá írva akkor azt mondom ez egy olcsó motor valószínület megfizethető korrekt árral..

De így BMW-ként nem is túl jó meg az ára sem lesz az..szerintem.


Előző bejegyzés

Talmácsi: bíztató pillanatok, közepes eredmény

2010. október 31., vasárnap
Talma

Következő bejegyzés

Itt a végleges MV Agusta F3

2010. november 01., hétfő
Újdonság

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt