Gábor szezonja kritikán aluli volt. Egy-egy rövid felvillanást leszámítva soha nem volt képes jó eredményre, a szenvedéseiről szólt az egész év. Ezért is különös öröm, hogy legalább az utolsó előtti, estorili futamon megszerezte első moto2-es edzéselsőségét, és az élről kezdheti meg a futamot.
Ehhez persze elég kalandosan vezetett az út. A futam előtt Gábor kérésére végre vázat cserélt a csapat a motorján, és ez egyből meglátszott a magyar versenyző időeredményein. Az első szabadedzésre még szakadó esőben került sor, ahol Gábor az 5. legjobb időt jegyezhette. Erre persze még lehet legyinteni, hiszen esőben eltűnnek, vagy legalábbis kisebb jelentőséggel bírnak a motorok közti technikai különbségek. A második gyakorláson azonban már száraz pályán hasított a mezőny, és itt jött az igazi meglepetés: a 2-es rajtszámú zöld motor 1’50.916-os idővel messze a mezőny fölé magasodva érte el a legjobb időt (a királykategória mezőnyében is a 13. helyről rajtolhatna ezzel)! A harmadik szabadedzésen aztán saját mezőnyében is csak a 13. lett, de itt mindenki sokkal lassabban körözött, a legjobb eredmény is csupán 1’56.176 lett.
Ezután jött a meglepetés: az rajtsorrendet eldöntő edzés tervezett idejére leszakadt az ég a pálya fölött, így a szervezők kénytelenek voltak törölni a körözést. A rajtsorrendet pedig a három gyakorlás során elért legjobb időeredmények alapján hirdették ki – az időjárási körülmények miatt kettő híján az összes versenyzőnek a második mért gyakorlás eredménye lett a mérvadó. Mivel pedig itt Gábor volt a mérce, övé lett az első rajthely is!
Reménykedjünk benne, hogy a formajavulás nem egy pillanatnyi csoda eredménye volt, és a holnapi versenyen is jól fog futni a 2-es versenygép. Hogy ez így legyen, szurkoljunk minél többen Gábornak – ha tudjuk nézni a versenyt, ha nem!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Jó lenne egy dobogós helyezés,mert vészesen fogynak a helyek 2011-re.
Egyébként Anthony West indult volna az élről MZ-vel.
2011-re nem lesz gond a hellyel.
Összetettben az elős 10-ben simán benne van, tapasztalt, jó pilóta, láthattuk mire képes ha összhangban van a motorral.
http://www.motogphirek.hu/index.php?news=5315