A nemzetközi motoros média meghatározó szereplőinek részvételével lezajlott tesztsorozat eredményeként az SWA képzeletbeli trónjára ismét egy sportmotor került. 2008-ban a Ducati 1098-at, tavaly a Kawasaki ZX-10R-t, idén pedig a bajor újdonságot, a BMW S1000RR-t koronázta meg a szaksajtó. A kék-fehér márka hosszú évek kihagyása után tért vissza a sportmotorok világába, a visszatérés pedig igencsak jól sikerült. A superbike világbajnokság superstock kategóriájában minden versenyt, s így a bajnokságot is megnyerték, most pedig a szakavatott újságírók is a legjobb motornak választották a közvetlen előd nélkül született gépet. A végső szavazáson az S1000RR jelentős fölénnyel nyert, a 28 pontos eredmény pontosan a második helyezett Ducati Multistrada 1200 pontszámának a duplája. A harmadik helyet holtversenyben 5-5 ponttal a Kawasaki Z1000 és a Yamaha XT1200Z Super Teneré szerezte meg.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Az első háromban két európai.Nem semmi.
Majd megint megkapjuk a magunkét, hogy BMW…
Pedig erről becsületszóra nem tehetünk!
De majd védekezhetsz azzal,hogy nem a GS nyert:
“Az első háromban két európai. … “
Miért milyen van még?
“A harmadik helyet holtversenyben 5-5 ponttal a Kawasaki Z1000 és a Yamaha XT1200Z Super Teneré szerezte meg.”
Ha tudsz valamit a Kawasaki és a Yamaha európai felvásárlásáról szólj,de szerintem ők még japánok