Egy különleges háromkerekű

Érdekesség
2010. október 28., csütörtök - Macko

A most bemutatott háromkerekű jármű már sorozatgyártásban van az Egyesült Államokban, és bizony nagyon is reális közlekedési eszköznek tűnik!

Hirdetés


Cimkék:


Hozzászólások (11 hozzászólás)

FeR1 -

Pfff…még egy rokkantmotor:S


VZ800 -

Anno ilyen Hondát nyúztam  télen-nyáron kb 6 évig.Egy baja volt az 50 köbcentis motor, amit  kétévente taccsra vágtam.Nyél gázon 45 és ez nagyon kevés volt városban.Imádtam viszont a pakolhatóságot, az eső és szélvédelmet.


nitrobi -

Nekem tetszik. Nem lehet ez rossz, az ára is szimpi. Városba futkosni tök jó lehet. Nyílván nem adja vissza a motoros feelinget, de ez nem is arra van (szerintem)


XYZ -

Hycomat


Fuxa -

Macko, ha már hasonlítgatsz, akkor inkább a gyro, vagy canopy (á nem is hasonlít) ami anno elég nagy durranás volt de sajna csak 50es motorral készült.

Hova is üljön a második személy az emelkedőn?


toncsi64 -

Erről már valóban el tudnám képzelni, hogy átültetné magára az autósokat. Persze akkor azonnal változtatni kell a követelésen és nem 125-öst hanem 150-est lehessen vezetni “B”-s jogsival


Keksz -

városi gépjárműve nagyon úgy néz kis, a motorkerékpár fogja a használható és értelemes alternatívát biztosítani, nem pedig az autókat fogják zsugorítani. Lásd a cikkben szereplő illetve a D4-es 4 kerekűt. A Quadros cikkben is felvetettem, ha oda is feldobnak egy ilyen jellegű guszta kis fülkét, az lesz a csúcs.

Ez is milyen tökéletes így összességben, de a 10 colos kerek a jó magyar utakra azért valjuk be, nem előnyösek, mikor egy átlag kátyúban egy 12-13 colos robeszkerék is el tud tünni.

De ha komolyan belegondol az ember, mennyi irdatlan pénzek benne vannak a mostani autót kiváltó koncepció-kisautókban és basszus, mennyire pofonegyszerű, hogy elkezdjük barkácsolni a motorkerékpárt egy kicsit. 🙂

Süti. Végre komolyan látszik a megoldás a városi közlekedés felé szinte mindeki számára.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


magyarmotoros -

megnézném h. hogyan gumipókozzák fel rá a tettenért 134 kg-os lakatos tarajos álvaró bűnözőt!


zöldi -

Ahogy az alattam szóló is megmondta, egy a Honda Gyro Canopy pofátlan koppintása, öhöm, pontosabban tökéletesítése

http://www.motorrevu.hu/motorteszt/hasznaltmotorteszt_honda_gyro

 

 Nekem egy kérdés merül fel az ilyen fedeles dolgoknál. A napi használatú motorom egy Simson, és erős szélban van, hogy fél sávot arrébb taszít a fuvallat(ruhában ütöm a 100kg-t). Ez egy ilyen “tetős” robogónál még durvábban jelentkezhet….Nem?


Macko -

A gyár honlapján 2011-re ígérik a full elektromos változatot. Igaz, ez csak egy személyes lesz, és gyárilag nem túl combos 50 kilométer körüli hatótávot adnak meg rá.


Macko -

Szélben biztosan nem egy leányálom, bár ez nagy mértékben függ a legömbölyítésektől.

Viszont most vettem észre, hogy a hátsó fék pedálos működtetésű!!!


Előző bejegyzés

Honda CBR250R – újdonság kezdőknek

2010. október 28., csütörtök
Újdonság

Következő bejegyzés

Jövő héten érkezik a csúcstechnika

2010. október 29., péntek
Biztonság

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt