A kategória népszerűsége nyilván nem véletlenül nő: mind fontosabbá válik a beszerzési költség mellett a fenntartásra költött pénz mennyisége is. A negyedliteres motorok osztályában észrevétlenül, minden felhajtás nélkül lépett a piacra a legkisebb Teneré, azaz a Yamaha XTZ 250. Igaz, sajnos csak a dél-amerikaira…
A kistehén igyekszik minél pontosabban nagytestvérei jellegzetes vonásait utánozni, ugyanakkor a tervezés során nyilvánvalóan kiemelkedő jelentőséggel bírt a mindennapi használhatóság mind városi, mind off-road körülmények között. A 21 collos első kerék és a viszonylag rövid tengelytáv nyilvánvalóan remek manőverezhetőséggel és jó terepképességekkel ruházzák fel a legújabb hangvillás gépet. Ezt segíti elő a futómű is: elöl 220 míg hátul 200 milliméter a rugóút, a fékek pedig 245 és 200 milliméter átmérőjű tárcsák két, illetve egydugattyús nyergekkel.
A hajtásról egy 249 köbcentiméteres léghűtéses blokk gondoskodik, amely 21 lóerőt ad le 8000-es percenkénti főtengely-fordulatnál. A kényelmes ülőhelyen viszonylag hosszú távokat tölthet el a pilóta, hiszen a 16 literes üzemanyag-tartálynak köszönhetően túl sűrűn nem kell az útvonaltervbe benzinkutakat illeszteni.
Az újdonság először Brazíliában kerül kiskereskedelmi forgalomba, forintra átszámított ottani ára 1.485.000.- körülire adódik. Bárcsak mihamarabb eljutna hozzánk is, hogy a remek WR250R alternatívája lehessen!
Végezetül egy kis videó a motorról:
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Kár, hogy hozzánk nem jön előreláthatólag, pedig jó futármotor lenne belőle.
Ha ez a blokk ugyan az, ami az YBR250-ben szolgál, akkor csak jót tudok róla mondani.
Végre már egy endúró típusu új motor, aminek a teleszkópszárát védik azzal a harmónikás gumival. Az enyémet anélkül adták ki, lehet, hogy fényesen szebb, de ha lett volna ilyen védő rajta akkor nem kellett volna kicserélni a szárat egy kis karistolástól. Az ülése is egész kényelmesnek néz ki, a lámpája is jónak tűnik. Kéne 😀
Aranyos kis gép.Kéne.
Hiánypótló lehetne nálunk,de tartok tőle horror ára lenne.
Másfél millió vicc ezért a motorért. 600-asok vannak ennyiért akcióban. Egyébként tetszik és biztos jó is a maga kategóriájában.
Az kint másfél,nálunk még rájön a vám és a regadó.
“Másfél millió vicc ezért a motorért. 600-asok vannak ennyiért akcióban. Egyébként tetszik és biztos jó is a maga kategóriájában.”
Világszerte 1,5 millió körül van az ára.
És ráadásul egy csomó helyen ez nem megfizethetetlen ár.
Hanem nagyon is baráti..
A világ többi része meg olcsóbb motorokat kap.
“mind fontosabbá válik a beszerzési költség mellett a fenntartásra költött pénz mennyisége is.”
Ez sokat elmond szerintem.
Az ár lehet hogy 600-as, de a fenntartása olcsóbb..
És a vevő ezt veszi meg…
Szerintem.
ésszerű hitelek.ezt mindenki tudja.világszrte lejjebb kellene adni a bankoknak a nagy arcból és a profitból!