Majd’ két hete mutatták be, így hírértéke mostanra kevés van, különösen úgy, hogy a technikai adatok is ismertek voltak már az Intermot előtt. Ha teljesen őszinték vagyunk, talán nem is valódi újdonság ez, hiszen akárcsak a GSX-1250FA esetében, most is egy meglévő motor átalakításáról beszélhetünk.
Persze a motorosok fogékonysága a részletek, a precizitás iránt nem figyelmen kívül hagyható. Valóban, egy kicsit nagyobb tankot már nem csak a masina formavilágával való játszadozásnak kell tekintenünk, főleg, hogy a szaksajtó ráaggatta a motorra a sporttúra címkét. Egy 19 literes tartállyal nem a túramotorok etalonja, de a mai gépek között már számottevő ez a térfogat. Az első cikk után nem sokkal megjelentek a videók is a motorról. Igazság szerint úgy éreztem, ezekkel adósok maradtunk. Bár a milánói EICMA másfél hét múlva kezdődik, de nem félek kijelenteni már most: a 2011-es év egyik legszebb, legvonzóbb újdonságát láthatjuk az alábbi két videón.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
A konkurencia felkötheti a gatyát.Ez gép nagyon ott van.
Dögös külső,korszerű futómú és erős blokk.Egy CBF1000 veterán gépnek túnik mellette.
Ez a gép valahol félúton van a CBF1000 és az FZ1 között (az utóbbihoz közelebb áll). Az adat alapján kicsit “pocakos”, nem tudom, milyen lehet élőben (új Zkilóval még nem mentem. :-/).
Szerintem sokkal inkább az FZ1 van félúton a Kawa és a Honda közt.
Remélem lesz egy összehasonlító teszt nemsokára.
“Szerintem sokkal inkább az FZ1 van félúton a Kawa és a Honda közt.”
Ezt legalábbis szkeptikusan fogadom…
Lóerőben persze jobb az FZ1,de minden másban szerintem a Kawa az ütősebb.
De majd kiderúl nemsokára.
Csak annyit akarok hogy a Suzukis tesztnél nem lehet kommentelni…
Legalábbis nekem nem ment.
Ilyen összehasonlítás már volt nem egy. Az előző Z nem volt egy szinten a vele egykorú FZ-vel. Anno az FZS1000 is messze jobb volt a kortárs Z-nél.
Az 1050-es (4 évvel fiatalabb) Z persze kicsit jobb az FZ-nél (pl. itt), de ilyen alapon nagyon sok félrevezető tesztet lehetne olvasni. Ha a Yamaha is csinálna egy komoly modellfrissítést, akkor volna értelme erről beszélni, de így…?
Akárhogy is a dolognak egy olvasatja van: a Kawasaki egyre jobb motorokat gyárt.
Kijött még egy vidi pénteken, beletettem azt is.
Gyönyörű letisztult formavilág, szép!.Elismerésem a tervezőknek!