Eddig talán a Honda VFR1200 és a Fury volt az a két motor, amely ilyen szinten bajnoknak tekinthető, bár a Triumph Tiger 800 is hosszú ideje borzolja a kedélyeket. Két hét múlva kezdődik a világ legjelentősebb motoros kiállítása, az EICMA, és a legnagyobb motorgyártó beindította egyik új gépének kampányát – bár a hírek szerint 2012-nél előbb nem számíthatunk konkrét motorra.
A kiöregedő Varadero utódját már sokan és régóta várják. Az utóbbi hónapok túraenduró-dömpingje után ezek a várakozások piacilag is indokolttá váltak. A legutóbbi pletykák már VFR 1237 köbcentiméteres V4-es blokkjával emlegették az utódot, s azóta már a V4X név is felmerült. Az európai szaksajtóban napvilágot látott elemzések szerint a Hondától az idei EICMA-n legalább 8 új modell bemutatását várhatjuk, ebből az egyik az új kalandmotor. Azonban egyelőre még nem konkrét motorról, csak egy koncepcióról beszélhetünk – legalábbis ebben az esetben. A Honda nyilatkozata szerint a masina nem is egy nagyköbcentis enduró, jóval inkább egy középkategóriás, „crossover”, vagy ha úgy tetszik, eklektikus stílusú motor lesz. A rajzon is sokkal inkább egy utcai, naked motorokat idéző gép látszik körvonalazódni – lehet, hogy a Honda a VFR-t és a Varaderót övező médiafigyelmet igyekszik kihasználni egy új modelljének bevezetéséhez. A nyilatkozat szerint az EICMA-n további képeket, technikai részleteket és a motor debütálásának idejét is megtudhatjuk. Úgy legyen.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »