Az általunk is tesztelt V-Max egy kultikus motor, még ha használhatósága alaposan meg is kérdőjelezhető. Jóval inkább egy státusszimbólum, a vágy tárgya, mintsem egy közkedvelt modell – bár sokunk képzeletbeli garázsában külön fenntartott helye van egy ilyen masinának. A Yamaha jelentős új modellekkel nem készült az Intermotra, azonban kivitt néhány érdekes koncepciómotort. A galériában látható bőrözött V-Max a Hermés divatcéggel együttműködésben készült, s még inkább hangsúlyozza a típus prémiumkategóriás mivoltát. A bölénybőr külsővel ellátott gép sorozatgyártását egyelőre nem tervezik a hangvillások, bár ki tudja, megfelelő számú érdeklődő esetén még erre is sor kerülhet.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
A bölényt is meg kellene kérdezni a koncepció létjogosultságáról.
…de azért kíváncsi lennék, hogy két kiló feletti sebességnél ha lefejeli valami húsos-kitinpáncélos a bőr felületet, majd a nyári nagy melegben belesül, akkor azt hogyan lehet majd sérülés nélkül eltávolítani?
Bár sajnos/szerencsére nem sok motorosnak okoz majd ez szívfájdalmat.
Én már egy ilyen fényezésnek is örülnék, imádom a barnát 😀
ááállllat Üléspróbát már követhettem el ilyen vmaxon és hallottam a brutál V4 hangját, nagyon tetszik a gép, bevállalnám a hozzá kapcsolódó előítéleteket is ha megtehetném hogy veszek egy ilyet. De sajnos elég messze vagyok tőle.