Azt már tudjuk, hogy valódi átigazolási hullám zajlik a gyorsasági motorversenyzés királykategóriájában. Azonban a versenyzőkkel együtt a támogatók – akik nélkül az élet is megállna a versenypályákon – is igen aktívan változtatják helyüket.
A spanyol távközlési óriás, a Telefonica Movistar stabil résztvevője volt ennek a sportágnak, Dani Pedrosa három világbajnoki címet is nyert támogatásukkal. Amikor azonban a legapróbb termetű pilóta a Repsol Hondához szerződött a legfelső géposztályba, a Movistar elhagyta a sportágat. 2011-től viszont esély van rá, hogy visszatérjenek, mégpedig az idei évi világbajnokság várható győztese, a szintén spanyol Jorge Lorenzo oldalán.
Azonnal felmerül a kérdés a kedves olvasóban, hogy akkor mi lesz a gyári Yamaha csapat első számú támogatójával, a Fiattal? A válasz – a spekulációk szerint – teljesen egyértelmű: mivel a legnagyobb olasz sztár, Valentino Rossi a szintén olasz Marlboro-Ducatihoz igazol, az autógyár pénze is megy vele. Hiszen a Forma1-ben mindez működik a Ferrarinál, akkor a motoGP-ben miért ne?
Cimkék:
Bizonyára sokaknak tetszik a gigantikus angol nagyvas, a Rakéta, azonban idegenkednek a hatalmas tömegtől és teljesítménytől. Rájuk gondol a Triumph a Thunderbird Storm modellel.
Elolvasom »Utcai motorok körében a Triumph Speed Triple modellje megkülönböztetett figyelmet érdemel. Az élménygyáros megújult műszaki tartalommal néz a jövő elé.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »
„Azonnal felmerül a kérdés ………. hogy akkor mi lesz a gyári Yamaha csapat első számú támogatójával, a Fiattal?”
ez mikor volt kérdéses? Egyértelmű volt az első perctől, Rossi vitte a Yamahához őket, mennek tovább vele…….