Sajtófotókkal itt a BMW K1600GT és GLT

Intermot
2010. október 06., szerda - Macko

Az összes technikai adatuk ismert volt már, mégis most állt hivatalosan is nyilvánosság elé a kölni Intermoton a BMW két új óriása: a K1600GT és GLT.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Klasszikus erő új köntösben – Brixton Cromwell 1200x

Brixton Cromwell 1200x

Cimkék:


Hozzászólások (11 hozzászólás)

NRG -

Értik a dolgukat a BMW-nél. Nem vagyok ennek a kategóriának a híve és potenciális vevője, de ezek a motorok gyönyörűek!


bigwhite -

Die deutsche GoldWing


zöldi -

Ez a GT eszméletlen. 40. szülipara meglepem magam egy használttal. Már csak 12 év, addig kiforrja magát 😀


vendég -

 Ez azért nem Gold-Wing kategória, annál szemre kisebb, ha majd egyszer kit-car-t építek akkor gondolok majd ennek a motorjára is. 102 kiló 160LE nem rossz…


eko -

Valóban nem.

Ezzel valószinüleg lehet kanyarodni is..  


Helmets on -

Ejj mekkora bálnák…

2 kerekű autók..

 

Ez a sor6 dolog nem jön be azért..

 

„a xenonfény a szériafelszereltség része”

 

Azért megnézném azt a lámpát Luxmérővel. Trendi meg mittomén de nem feltétlen jobb!

 


XYZ -

Bár nem az én világom,de ha ebből a kategóriábol kéne választanom nagyon sanszos lenne a bálna bömbi.


eko -

„Azért megnézném azt a lámpát Luxmérővel. Trendi meg mittomén de nem feltétlen jobb!”

 

De! Feltétlen jobb.

(Már ha a jobb alatt a erösebb és precízebben irányitott fénnyalábot értjük.)


dani -

A ködlámpa elvileg azért sárga, mert az a spektrum jobb látást eredményez a párás, ködös időben. 

A Xenon spektruma épp a másik irányban tér el a normál izzótól, tehát vagy a fizika álláspontja változott azóta, vagy a Xenon rosszabb ködben, mint a sima izzó.

(Vagy az is lehet, hogy amennyivel erősebb, az kikompenzálja azt, hogy egyébként meg rosszabb, nem tudom.)

Lehet, hogy Helmets erre gondol.

 


eko -

Őszintén szólva én nem láttam semmilyen utalást a ködlámpára.

 

Az erősebb fény ködben nem előny, mert a köd(víz)cseppekről visszaverődik és nem látunk semmit. Ezért ködfényszoróban nem is lehet ívkisüléses fényforrást alkalmazni.

 

Szerencsére ennél a motornál már alulra, közelebb a talajhoz helyezték el, ahol ritkább a köd.


v_holiday -

Most még használom néhány évig az RT-t, de itt van a következő motorom!

 


Előző bejegyzés

Újdonság a Ducatitól: 1198 SP

2010. október 05., kedd
Intermot

Következő bejegyzés

Honda Monkey sornégyes blokkal

2010. október 06., szerda
Különleges

Ezeket olvastad már?

Honda Unveils V3R 900E-Compressor

2025. december 13., szombat

A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.

Elolvasom »
Honda Unveils V3R 900E-Compressor

RiderBázis – új helyen, még több motoros élménnyel!

2025. november 17., hétfő

A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.

Elolvasom »
Premier Sisakok

CFMOTO 800 MT Explore az Adventure light újratöltve

2025. november 03., hétfő

Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret

Elolvasom »
Kínai túraenduró

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt