A Rocket III méltán lett kultikus motor, hiszen adatai rettenetesek: 220 newtonméteres forgatónyomaték szabadul fel a 2,3 literes soros háromhengeres blokkból, hogy mozgásra bírja a 367 kilogrammos tömegű szerkezetet. Persze akadnak, akik ezt soknak tartják, a stílus maga, amelyet a Rakéta megteremtett, azonban bejön nekik. Nekik alkotta meg az angol gyártó mérnökcsapata a Thunderbird Storm modellt.
Az újdonság technikailag a Thunderbird soros, kéthengeres blokkjára támaszkodik. Lökettérfogata azonban 1699 köbcentiméterre növekedett, így teljesítménye teljesen kezelhető 98 lóerő 5200-as fordulatnál; míg a bőséges forgatónyomaték 155 Nm 2950-nél. A motor tömege is kisebb a Rocket III-énál, 339 kilogramm menetkészen. A lényeg azonban a nagytestvérhez hasonló megjelenés, amelynek legfőbb eleme a dupla fényszóró. Annyit le kell szögeznünk, hogy jól néz ki, és talán valamivel tovább tartanak majd rajta a hátsó gumik is…
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
“… azonban idegenkednek a hatalmas tömegtől és teljesítménytől. Rájuk gondol a Triumph a Thunderbird Storm modellel”
339kg-os vas a könnyű motorra vágyóknak.Ez kész
Az ára is nehéz, alig 10%-al olcsóbb mint a rocketIII. Ennyiből vehetek egy 1,8-as intrudert, mellé valami 600-as nakedet városba meg egy kisendurót ha épp elgurult a gyógyszerem és földúton akarom rázatni magam.
A hátsó gumi témához, rocketIII darksided:
http://www.youtube.com/watch?v=NYhkCA_JwJM
“Ennyiből vehetek egy 1,8-as intrudert, mellé valami 600-as nakedet városba meg egy kisendurót”
Szóval betárazhatsz sárgákból
De ez Triumph, ez más..
“A Rocket III méltán lett kultikus motor”
Ja és 2,3 literes szívó motor már autóban se gyakori…(az a fránya emisszió)
Pláne nem 3 hengerben