A cikk alcíme, illetve maga a trend a vissza a gyökerekhez kifejezéssel is illethető. A Honda nem véletlenül a legnagyobb, legjelentősebb motorgyártó világon, 1969-ben piacra dobott egy olyan motort, amely (ismét) megrengette a világot. A CB750 egy sornégyes, négyütemű, a kor technikai színvonalának megfelelően eredetileg SOHC vezérlésű gépezet volt, valamint a jelenleg motorokról alkotott képünk egyik legjelentősebb formálója lett. Az utóbbi évek (bő egy évtized) után az egykori csúcs ma a középkategóriát jelenti: a 750-esek visszatérnek. Ma bő száz lóerős teljesítményűk már nem is feltűnő, azonban a közelmúlt népszerű hatszázasaihoz képest messze barátságosabb nyomatékleadásuknak hála sokkal nagyobb élményt jelent egy ilyen masina. A korábbi pletyka, ahogy az lenni szokott ilyen esetekben, nem volt alaptalan: a hamarosan kezdődő kölni Intermot előtt az olasz motoblog publikálta a legújabb Suzuki kiszivárogtatott képeit. A hivatalos bemutató után a masina technikai adatait is megismerhetjük.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
egy kicsit tucatforma, de nekem tetszik, bejön a transformers-es lámpa is. Bár süvít a spórolástól(villa, kipuff), nem igényes darabok, utóbbi amúgy is legtöbbeknél csere lesz. Végre a Suzuki is újít, a langyoskás Gladius óta nagyon leálltak.
Összességében tetszik de a sima zártszelvény hátsó villa belerondít a képbe, annál jobbat érdemelne.
Íjjjj az a hátsó villa de ronda…
Tudom hogy költséghatékonyság meg minden de akkor is…
Sajnos nagyon sokszor elrontják, lefokozzák esztétikailag a motorjait ezek a “kis bakik”
Nagyon igénytelen a zártszelvény lengővilla A kistesó GSR600-on meg ott figyel az igényes alu.Ki érti ezt…
Amúgy nem rossz,bár a Z750R sokkal jobban bejön.
Tényleg a lengővilla a legnagyobb problémátok? Azt szoktátok nézegetni motorozás közben? Akinek nem tetszik az vegyen egy Harris lengővillát 2000GBP -ért, mert ezen az áron ilyet adnak. Nem értelek titeket…