Örömteli, hogy a motorgyártók a korábbi skizofrén 600-asok helyett 750 köbcentiméteres erőforrással szerelt gépeket dobnak piacra. Tradicionálisan, a Honda CB750 kiadása óta ez a hengerűrtartalom a japán sornégyesek sajátja, bár a 2000-es évek elején történt szabályváltozások a GP és a SBK versenyzésben az 1000-es motorokat tette a versenysport királyává. A 2007-es modell sikere után, az erősödő konkurenciára való tekintettel a Kawasaki kiadja a Z750 megújított, „R” változatát, amely számos ponton a Z1000-ből merít. Az eredeti hír kapcsán számos kép látott napvilágot, most pedig a masina 360°-os szögben mindenfelől megtekinthető.
Cimkék:
A Suzuki is beszáll az elektromos robogók gyártásába? Utakon a prototípus e-Let.
Elolvasom »A BMW a ’20-as, ’30-as években a sebességi rekordok világában fontos szerepet töltött be. Most már hivatalos: újra a bajorok leggyorsabbak.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »