Akárcsak az élet bármely területén, a motorozásban is vannak trendek. Az utóbbi években egyre-másra adják ki a gyártók régi, nagy nevű típusaik korszerű, újragondolt változatait. A Yamaha VMax, a Teneré, a Diverson, a Super Teneré megvalósult projektek. A Harley-Davidson jegyezte időszak alatt rebesgették (remélték?) a Cagiva Elefant visszatérését, a Honda Africa Twinjének késői leszármazottjáról nemrég újra hallhattunk, néhány éve pedig az Aprilia Tuareg feltámasztásáról pletykáltak a motoros újságírók. A Dorsoduro bemutatása csak felerősítette az Aprilia legendás masinájával kapcsolatos pletykákat, sokan már most tudni vélik, hogy az Aprilia nem egy, hanem három új motort fog bemutatni. A hypermoto stílusú Dorsoduro mellett sokan az elvileg azonos blokkra épülő, mostanság népszerű túraenduró Tuareg utódmodelljét szeretnék látni a milánói kiállításon. A harmadik masina a remények szerint a szintén régóta várt V4-es bulihuligán Tuono volna. Másfél hónap múlva megtudhatjuk, az Aprilia tényleg letámadja-e a piacot egyszerre három új modellel…
Cimkék:
Első szabály: A gumis fele legyen lefelé!
Elolvasom »A Suzuki is beszáll az elektromos robogók gyártásába? Utakon a prototípus e-Let.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Elég komoly futómű van alatta így első blikkre.Úgy néz ki közepes terepen(pl BP.
) is el lehet majd vele motorozgatni.A blokk gondolom az új 1200-es lesz,tehát lesz kraft is.
Ez a motor ronaságban és gagyiságban vetekszik a korai sárga er6n-ekkel.
Úgynézki mint egy olcsó kínai enduro.