A fenti kijelentés némileg sántít, hiszen a Schuberth a motorosok körében jól ismert C, S és R szériái mellett hosszú évek óta gyárt sisakokat autóversenyzők számára. Közismert dolog, hogy a gyártó Michael Schumacherrel, a hétszeres F1 bajnokkal együttműködve számos fejlesztést eszközölt sisakjain, a versenyek során szerzett tapasztalatok nagy segítséget nyújtottak a fejvédők tökéletesítésében. Az sem titok, hogy Schumi az aktív autóversenyzés után kipróbálta a kétkerekűek világát is, a korosodó bajnok azonban itt már nem sok eredményt produkált.
Egy dolog azonban biztosan a nevéhez fog fűződni: ez pedig a Schuberth első motoros sportsisakja. A médiában ugyan már 2008-ban láthattuk a prototípust, amelyet a német híresség viselt kétkerekű kalandjai során, a Schuberth a véglegesített változatot SR1 típusjelzéssel hamarosan piacra dobja. Ugyan egyelőre sokat nem lehet tudni az új fejvédőről, a részletekből azonban sejthető, hogy egy egészen új, a jelenlegi koncepciókkal szakító konstrukcióról beszélhetünk. A sisak premierje alig két hét múlva, a kölni Intermot kiállításon lesz.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »