A kínai, olasz versenytársak mellett a Peugeot Scooters az 50-es robogók európai piacának mintegy ötödét birtokolja. A Kisbee az első járgányuk, amelyet a franciák a cég reformja után tervezetek és helyeztek kereskedelmi forgalomba. A kis ötvenes robogó már tavaly feltűnt a szakkiállításokon, július végén pedig a masina piacra dobását is bejelentették. A 12 colos kerekekkel, 170-es első féktárcsával, mintegy 3.7 lóerős teljesítményével és 6.8 literes tankjával ez a masina a városi közlekedésre termett. A gazdaságossághoz két tényező, az alacsony, 2.8 literes fogyasztás és a kedvező vételár járulnak hozzá. Saját hazájában most 1199 eurós áron lehet a kis masinához hozzájutni, de Európa-szerte számos országban hasonló árszinten vásárolható meg – ezzel pedig az olcsó kínai modellek mellett egy valós alternatívát jelenthet sokak számára. A hírek szerint a közelgő kölni Intermot kiállításon a Peugeot bemutatja a robesz nagytestvérét, a 125 köbcentis erőforrással szerelt változatot. Európában többfelé a B kategóriás vezetői engedély birtokában vezethetők a 125-ös motorok, hasonló árszínvonal mellett pedig egy újabb érdekes és költséghatékony alternatívával bővülhet a piac.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Gondolom az olcsó kínai melletti gyártósoron készűl az “eredeti francaia”.
Azt mondják a francia robogókkal az a baj hogy piacra dobnak egy modellt aztán el van felejtve…nincs szervíz hálózata, alkatrész stb.
A 2.8-as fogyasztás nem is olyan jó ha azt vesszük hogy egy 125-ös is tud ennyit.
Főleg hogy írva is van hogy B vel lehet sokhelyütt vezetni.
Akkor már inkább 125 és erő is több van…
Mondjuk adózás meg ilyenek szemponjából nemtom jobb e.
Inkább egy olcsó kínai, mint egy olcsó francia.
http://www.youtube.com/watch