A vájt fülűek szerint a csupasz élménymotorok között a Triumph Speed Triple egy párját ritkítóan jó gépezet. (Kistestvérét teszteltük, a menetpróba napjára pedig azóta is szívesen emlékeznek az érintettek.) Az utolsó, negyedik generációt a Triumph még 2005-ben indította útjára, az 1050-es blokk és a karakteres csőváz köré épített masinán azóta csak kisebb-nagyobb módosításokat eszközöltek a mérnökök. A hírek szerint a legenda hamarosan modellfrissítés elé néz.
A pletykák szerint a motort gyakorlatilag újratervezik, az erőforrás egy új, 1200 köbcentiméteres aggregát lesz egy teljesen új vázba beépítve. A kompakt blokk és az új keret hivatottak elősegíteni az alacsonyabb súlypont elérését, ezzel járulva hozzá a kétkerekű telivér jobb kezelhetőségéhez. A jármű maga alacsonyabb és hosszabb lesz elődjénél, valamint a szimpla kipufogónak is köszönhetően alacsonyabb tömeggel fog rendelkezni. A találgatások említenek egy részletet, amely ha megvalósul, a motor leginkább vitatott pontja lesz – ez pedig nem más, mint a szériafelszereltség részét képező ABS. Ha a huligánfaktort nem akarják elveszteni az angolok, a blokkolásgátlót remélhetőleg kikapcsolhatóra csinálják majd!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Szinte biztos hogy kikapcsolható lesz
Ők nem rontják el, ezt megelőlegezem nekik!