Az olasz nemzeti büszkeség különösen szembetűnő ha gyors, erős járművek kerülnek szóba. A motorversenyzés is jó példája annak, hogy az olaszokban mennyire buzog a versenyszellem: a kétkerekűek világában domináns szerepet játszottak, játszanak a talján félsziget lakói. Az MV Agusta a múlt héten tette elérhetővé honlapján a márka múltját bemutató virtuális múzeumot. Az 1945-ben kiadott első, 98 köbcentiméteres Turismo modelljüktől egészen az 1970-es évekig kiadott utcai modellek mellett természetesen külön fejezetet szenteltek a márka versenysportbeli eredményeinek bemutatására.
A gyorsasági motorversenyzésben 1952-től 1976-ig összesen 37 konstruktőri, 38 egyéni bajnoki címet szereztek a varese-iek, összesen 270 futamgyőzelmet zsebelve be. Az olaszok alig pár hete szerezték vissza a céget a Harley-Davidsontól, s most úgy tűnik komolyan beszállnak a küzdelembe. A dicső múltra alapozva kívánják a figyelmet felhívni a prémiummárkára, s üzleti sikereket elérni: most már csak új modellekre van szükség.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
350,S4,DOCH versenygép 11 lóerővel ???
Ami a gyárat illeti,nagyon remélem talpra állnak.
Ez nekem is furcsa. Az utcai 350-esek tudták a 30-33 lóerőt. Akkor egy versenymotor ne tudná? Biztos el lett gépelve.