Védd a sisakodat!

Felszerelés
2010. szeptember 09., csütörtök - TeeJay

A bukósisak nemcsak egy kötelezően előírt nyűg: életet menthet. Íme néhány tanács, hogyan vigyázzunk a sisakunkra.

Hirdetés


Cimkék:


Hozzászólások (11 hozzászólás)

Xebulon -

4. ponthoz.

Azért tesszük a tükörre, mert hosszabb távon a legbiztonságosabb hely a bukó számára.

Ha ülésre teszem akkor leeshet… 3-4 év távlatában biztos, hogy le fog esni.

Ha földre teszem, akkor koszos lesz, megkarcolódik, bemászik a bogár stb.

Persze ha tudom, magammal viszem a bukót és leteszem egy asztalra, fotelbe, de vannak olyan helyek mikor ez nem megy — kézben meg nem akarom fogni sokáig.

Vállalkozók! Itt a lehetőség profi,  összecsukható bukótartó álvány fejlesztésére – motorra szerelhetően és asztali változatban. Ötlet?


feherbt -

Igen, a tükrös dolog nálam is kiverte a biztit.

Nem tudom, valaki ismer-e olyat, aki valaha is megrögeneztetett volna egy sisakot.


TeeJay -

Nyilván ez nálunk nem gyakorlat, de az Arai csinálja.


versysfun -

Én spec mindig az állnál fogom, benne a kesztyűvel.Plexitisztitáson  kívül még sok tisztítást nem látott szegény, csak egyszer. A tükörre rakom mindig. Megsajnáltam a sisakomat rendesen e cikk után. Ráadásul amit már eddig kapott… Viszem “röggyönyre“!! :o) de ha marha drága lenne lehet jobban figyelnék rá.


XYZ -

Az állánál fogom,a tükrön tartom és bele rakom a kesztyűt.

Viszont a gyárba még nem küldtem ki vizsgálatra és röntgenre.

Szégyenlem magam.


nitrobi -

A 4es pontot én is megszegtem már többször. 🙁

Ha van rá lehetőség akkor berakom a dobozomba de ha nincs akkor marad a tükör.
Olvastam egy kütyüről amit a kormányvégre kegetett tenni egy erős vém bigyó és arra lehetett fellogatni a bukót

Na persze ez is megoldás: http://www.imet.hu/index.php

vagy ez : http://www.lockitt.com/accessories_helmet_holders.htm

 


Moto-Cat -

1. Miért nem szabad az állnál megfogni a sisakot? Ha a pántnál fogom, nem tudom stabilan tartani és tuti odaverem valahova.

2. Ez ok, nem is csinálom.

3. Tökjó sprém van hozzá.

4. Nem teszem a sisakot a tükörre, mert tök sok bogár van rajta…

5. Én 2-3-szor szoktam, attól függően, hogy mennyire ‘rohadok’ bele.

6. Ez evidens.

7. Tavasszal veszek újat. Mondjuk nem azért, mert régi a mostani, hanem mert nem vagyok megelégedve vele.

8. Jaja.

9. A szerekkel nincs gond. Azokkal nem spórolok. Csak valami normális kendő kéne.

10. Khm. Pont szerdán mondtam egy motoros boltban egy csajszinak, hogy a sisakon sem szabad spórolni. Meg a többi védelmen sem!


markaszerviz -

Szerintem az egyik legfontosabb a sisakmaszk használata, és azt bent is hagyhatod a sisakba levétel után, kár hogy erről nem volt szó, pedig köülök is van választék bőven, és már egy eurótól is láttam üzletben akciósan 🙂

Vagy 50 euróért coolmax béléssel, szélzajcsillapítással, varrásmentes kivitelben.b


p.tom -

Ez a tükörre akasztás nagyon felborzolta a kedélyeket. Egyszerű, ha elég széles a kormányod (pl. sport motorokon feltehetően nem fog működni) oldaltámyaszon, a balra fordított kormányra a becsatolt állszíjnál fogva fel tudod akasztani.


verpe -

Normális motorokon, vagy normálisabb gyártó motorjain van zárható sisaktartó szerkezet (csak 1 példa: Kawa KLE).

Tessék a hőn szeretett motor gyártójánál reklamálni, hogy miért spórolják le a gyárban azt a 10eFt-ot.


Moto-Cat -

Az én motoromon van gyári sisaktartó. De soha nem jutott eszembe használni. Annyira nem vagyok hülye, hogy otthagyjam a sisakot a motoron. Már attól parázok, ha valahol kint kell hagyni a placcon a vasat. Nem még rajta mindenféle értékeket. Ha egy autót feltörnek egy olyan táska miatt, amiről azt sem tudják, mi van benne, akkor simán letépik a sisakom a motorról. Vagy csak egyszerűen tönkre teszik. Vagy ne legyen szándékos, de akkor is sérülhet, nem beszélve a motor fényezéséről. Nem normálisak az emberek. Nem szabad helyt adni annak, hogy el is kövessék azt, amitől félek.

Szóval sisakot viszem magammal és az állánál fogom meg. De még mindig nem kaptam választ a kérdésemre, hogy miért ne ott fogjam…


Előző bejegyzés

Őrület az Alpokban: Red Bull Alpen Brevet

2010. szeptember 08., szerda
Red Bull

Következő bejegyzés

A törökök dicsérete

2010. szeptember 09., csütörtök
Hirdetés

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt