Nem véletlenül került be a „részleges” szócska az ajánló részbe, hiszen jóval okosabbak nem lettünk. A Kawasaki június közepe óta csepegtet információkat a legújabb zöld telivér sportmotorról, láthattunk jó néhány fényképet és videót: az új masinát, egész pontosan annak versenyváltozatát többször is nyilvánosan tesztelték. A múlt hét végén ezek után hivatalosan is bemutatták a legújabb, 2011-es Ninja superbike specifikációknak megfelelő versenykivitelét. A Kawasaki előzetes információ szerint a teljesen új konstrukcióról sem a bemutatón, sem az utána kiadott sajtóanyagban nem szerepel semmilyen konkrét információ. A motor technikai felépítését, teljesítményét, illetve egyéb műszaki paramétereit egyelőre homály fedi – ez részben érthető is, hiszen egy versenymotorról ezeket az információkat ritkán adják meg a gyártók.
Ami biztosnak látszik, hogy a Ninja a versenypályákon LeoVince kipufogóval, Brembo radiális monoblokk féknyergekkel, Showa teleszkópokkal veszi fel a küzdelmet a konkurenciával. A hírek szerint az utcai változatra, illetve az új masina műszaki adataira októberig várnunk kell, azok az esedékes kölni Intermoton kerülnek bemutatásra.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Szép lesz, jó lesz, biztos’ 200 ló keréken, de valljuk be, átlagos felhasználónak ez már túl sok. Persze nyomatékosabb, mint a 600, meg nem kell előzés előtt eszetlenül váltogatni, de ha csak nem a Ring mellett laksz, felül nem nagyon motorozod ki. Nem is értem, miért csak egyvalaki gyárt 750-est…