Múlt héten csütörtökön az Onroad egyik kedvenc motorosa, Leslie Porterfield az 1000-es gyári géposztályban megjavította saját csúcsát a motorkerékpáros gyorsasági sebességrekordok világában. A távon megtett átlagolt sebessége 314,6 km/h, ami új rekord. Bár szerdán csupán a táv egyik irányányát teljesítette, aznap elérte a 321,6 km/h-ás tempót is. A módosított 1000-esek között Leslie egy újabb rekord megdöntését tervezi, Ő akar lenni a leggyorsabb ember ebben a kategóriában. A célkitűzés igencsak merész, hiszen a rekord eléréséhez a mért szakaszt mindkét irányban gyorsabban kell teljesítenie, mint a jelenlegi 406 km/h-s csúcs. A múlt heti rekordkísérleteknek sajnos a rossz időjárás véget vetett, de a csapat augusztus 28-tól a BUB Motorcycle Speed Trials keretében újra megpróbálkozik az álomhatár átlépésével. Az eseményeket a Fácsén követhetjük, ahol további képek is láthatók a múlt hét eseményeiről.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
A legszebb :DDDDD
Tudja valaki, hogy mi a pontos specifikációja ennek a kategóriának? 1000 cm3, az rendben van, de feltöltéssel, vagy nitróval, vagy simán szívómotorok?
A FIM által hitelesített rekordoknak meg kell felelni a szövetség szabályainak, melyeket ingyen elérhetővé tesznek az oldalukon. A rekordokra vonatkozó, 204 oldalas pdf doksi ezen a linken található.
Egyébként nekem is úgy tűnt hogy turbo/kompresszor van a gépen.
Remélem szívó……… 🙂
…….. és persze úrilány nem köpköd! 🙂
Érdekes, hogy ez a teljességgel aerodinamikai elvek alapján épített motor menynire hasonlít egy gyári Hayabusára. Mostmár jobban elhiszem h ezzal/azzal a formával lehet a legjobb aerodinamikai eredményeket elérni, mert ha nem akkor ezt a motort nem ilyenre építették volna. Vagy csak én látok hasonlóságot? 😀