A traffipaxok új generációja

Technika
2010. augusztus 12., csütörtök - TeeJay

A biztonsági megfontolások köntösébe bujtatott adóztatás soha nem látott mértéket öltött öreg kontinensünkön. Íme a legújabb fegyver.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Klasszikus erő új köntösben – Brixton Cromwell 1200x

Brixton Cromwell 1200x

Cimkék:


Hozzászólások (6 hozzászólás)

nitrobi -

Lassan öntudatra ébred a skynet.

A nagy testvér mindent lát, ez új világrend.


versysfun -

Nahát, vége már! A szabadság érzés teljes elvétele így tovább!

Havi pár forinttal hozzá szeretnék járulni egy GPS alapú sebességmérőhöz illetve annak fejlesztéséhez, ami úgy működne, hogy csak egy adó/vevő egység lesz a járműben ami a világ minden pontján azonosít. Mérné a sebességem és minden kihágást ami létezik és egy külön bankszámlát lehetne nyitni ezen büntetések finanszírozására. Ez ellen sehova nem tudna elbújni senki, milyen nagyszerű lenne nem? :))

„Szép” kis világunk érdekes manővereket hajt végre saját maha ellen 🙂

Fizetné a büntetést mindenki, főleg ha jogos. De valaki gondol majd egyszer arra is, hogy normális fizetést is kéne adni hozzá ?

És félek, hogy a kis hazánk fogja megvásárolni az első forgalomba kerükő ilyen trafit.


Zolikv -

Ha nem lennének gyorshajtók, szabálytalankodók ilyen sz@arra se lenne szükség. Azonban mi nem utópiában élünk tehát igen is szükség van rájuk. Gondoljatok bele ha nem lennének ilyen és ehhez hasonló kütyük. A sok kopasz feketeautós tulok már rég beletaposott volna az aszfaltba bennünket.


Quattroman -

No pont azok akiket nem zavarnak ezek a robotadószedők.

egyébként javaslom közlekedj kicsit a Német autópályákon ahol nincs korlátozás, és látni fogod hogy nincs több baleset miatta. a fejekben kellene rendet tenni.

azoknak a fejében is akik kitalálják, hogy itt majd kiteszünk egy korlátozást és  így rendben lesz minden.

mi értelme-haszna van annak hogy egy útszakaszon (pl Váci út) 100-150 méterenként váltja egymást a 70-50-70-40 korlátozás.

Vagy ilyen lenne a forgalom ideális ritmusa?


hufiblog -

Öröm és bodottá, hogy egy mérnök csapat megint újat alkotott és meggazdagszik rajta egy egész ország…

régi kütyükről itt egy kis összefoglaló

üdv, hufiblog.hu


p.tom -

Versys!

Ha bevezetnék a gps alapú rendszert, az arra volna jó, hogy a leleményes magyar műszerészek kitaláljanak egy téves jeladót. Vagy jel blokkolót…

Optimális esetben nem lenne más, csak egy műholdas figyelés. Ezt pedig, mint személytelen eszköz ki lehetne játszani. Amit emberek találtak fel, azt emberek ki is tudják játszani!


Előző bejegyzés

Egy szőke modell huligánkodása

2010. augusztus 11., szerda
Videó

Következő bejegyzés

Írj képaláírást ehhez a képez!

2010. augusztus 12., csütörtök
Írj képalát

Ezeket olvastad már?

Honda Unveils V3R 900E-Compressor

2025. december 13., szombat

A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.

Elolvasom »
Honda Unveils V3R 900E-Compressor

RiderBázis – új helyen, még több motoros élménnyel!

2025. november 17., hétfő

A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.

Elolvasom »
Premier Sisakok

CFMOTO 800 MT Explore az Adventure light újratöltve

2025. november 03., hétfő

Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret

Elolvasom »
Kínai túraenduró

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt