A tavaly Mackó által tesztelt Nolan N43 Air nagytestvért kapott, a korábban csak nyitott sisakként elérhető X-Lite X-402 minimális átalakításával a sisak már nem csupán a robogósok és a cruiseresek érdeklődésére tarthat számot, hanem a legtöbb közúti motoroséra is. A leszerelhető álrész lehetővé teszi, hogy akár zárt, akár nyitott sisakként használjuk a motoros fejfedőt. Az átalakítás miatt a sisak újra keresztülment az európai engedélyeztetés procedúráján, és ebben a formájában is megkapta az ECE 22.05-ös minősítést.
Az N43 kapcsán egyik olvasónk kifogásolta, hogy annak anyaga „csak” Lexan, azaz a piacon forgalomban lévő, mindennapi tárgyaknál alkalmazott egyik legkeményebb műanyag. Akit nem győzött meg a Lexanról szóló cikkünk, az most újra számításba veheti az ilyen stílusú sisak megvásárlását: a X-402 Grand Turismo háromféle méretben készülő héja üvegszál-kompozit anyagú. A csúcskategóriás sisaktól elvárható kiegészítőkkel és fejlett tervezési szempontok szerint készülő fejvédő négy színben lesz megvásárolható: a fehér, ezüst, fekete és matt-szürke mellett valamelyik nagy láthatóságot biztosító színben egyelőre nem.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Az ára (389 €) valóban prémium kategóriás. Ettől függettlenül tetszik. Az N43 nekem kicsit gyengének tünt mikor kézben fogtam, bár nyilván az is jó hiszen megfelelt az előírásoknak.