Az Aprilia megint odaszúr a BMW-nek

Reklám
2010. július 29., csütörtök - TeeJay

A három részes reklámsorozat utolsó darabját is kiadta az Aprilia. Így kell festeni 182 lóerővel.

Hirdetés


Cimkék:


Hozzászólások (6 hozzászólás)

Kalpeti -

“Az igazsághoz persze hozzátartozik, hogy a BMW konkurens modellje, az S1000RR példás módon elkalapálja a mezőnyt a közúti állapotú gépekhez legjobban hasonlító Superstock kategóriában.”

bizony-bizony :p

Lehet érzelemből szidni a bömöst, de eddig még bármilyen kategóriában jelentek meg a motorjaikkal mindig lepipálták a konkurenciát.


Quattroman -

Ha viszont a WSBK eredményeket nézzük akkor a BMW a béka segge alatt van, és úgy tűnik az Aprilia és Mad Max Biaggi oktatja a mezőnyt

minden csak nézőpont kérdése, és mint tudjuk a statisztika csak játék a számokkal.


nitrobi -

A BMW jó bringákat gyárt, de azért az kijelenteni, hogy minden kategóriákban ők a legjobbak…

 


galoscsabus -

Nitrobi!

Pedig ez így igaz!

Legalább is a BMW tulajok szerint!

 


Kalpeti -

Quattroman: a hangsúly pont azon volt, hogy a “szériához legközelebb álló” motorok versenyében a BMW egy friss konstrukcióval is veri a mezőnyt. WSBK-ban annyira egyedi a technika, hogy ottnem feltétlenül a gyártó alapmodellje a lényeg, hanem a csapat, ami megpróbál az alapokból kihozni valamit.

nitrobi: én nem vagyok BMW-s (sajnos anygai okokból) és nyilván ez kis túlzás volt a részemről. Ez nem egy egyértelműen eldönthető kérdés. Ugyankkor az is biztos, hogy a BMW-k sokkal jobbak, mint a magyarországi image-ük. Nem véletlen, hogy pénzesebb nyugati országokban ennyivel nagyobb a piaci részesedésük a hazainál. A design ízlés kérdése. Technikában viszont abszolút csúcson vannak a bajorok. A nagy GS trónja vitathatatlan, a K1300S egészen hihetetlenül jó gép, a R1200 RT szintén viszonyítási alap a kategóriájában, az 1000RR-ről már volt szó stb.

És a legvicesebb, hogy sokan úgy fikázzák a BMW-t, hogy soha nem is ültek rajta. 🙂


Quattroman -

ültem rajta.

volt idő mikor tetszett volna.

most  egy FJR és egy Caponord áll a garázsban


Előző bejegyzés

Giccsrekord 71 millióért

2010. július 28., szerda
Giccs

Következő bejegyzés

Tanktáskát, no de milyet?!

2010. július 29., csütörtök
Felszerelés

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt