Az előző, második videó önmagában is értelmes darab volt, azonban gyengébbre sikerült, mint a BMW-t kifigurázó első kisfilm. A harmadik rész ismét a bajorok egy korábbi reklámjára épít, igaz, az egy négykerekűről szólt. Íme a Tangent Vector által készített utolsó RSV4 reklámfilm, amelyből kiderül, hogy az Aprilia művészete nem a festés, hanem a (verseny)győzelem. Az igazsághoz persze hozzátartozik, hogy a BMW konkurens modellje, az S1000RR példás módon elkalapálja a mezőnyt a közúti állapotú gépekhez legjobban hasonlító Superstock kategóriában.
Cimkék:
A német Stonerichworld elkészítette az eddigi legdrágább giccses motort. A veterán Vespa értéke 71 millió forint.
Elolvasom »Hosszabb-rövidebb túrákon, de a mindennapokban is hasznos kiegészítő lehet egy tanktáska. Íme egy újdonság a Kappától.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
“Az igazsághoz persze hozzátartozik, hogy a BMW konkurens modellje, az S1000RR példás módon elkalapálja a mezőnyt a közúti állapotú gépekhez legjobban hasonlító Superstock kategóriában.”
bizony-bizony :p
Lehet érzelemből szidni a bömöst, de eddig még bármilyen kategóriában jelentek meg a motorjaikkal mindig lepipálták a konkurenciát.
Ha viszont a WSBK eredményeket nézzük akkor a BMW a béka segge alatt van, és úgy tűnik az Aprilia és Mad Max Biaggi oktatja a mezőnyt
minden csak nézőpont kérdése, és mint tudjuk a statisztika csak játék a számokkal.
A BMW jó bringákat gyárt, de azért az kijelenteni, hogy minden kategóriákban ők a legjobbak…
Nitrobi!
Pedig ez így igaz!
Legalább is a BMW tulajok szerint
!
Quattroman: a hangsúly pont azon volt, hogy a “szériához legközelebb álló” motorok versenyében a BMW egy friss konstrukcióval is veri a mezőnyt. WSBK-ban annyira egyedi a technika, hogy ottnem feltétlenül a gyártó alapmodellje a lényeg, hanem a csapat, ami megpróbál az alapokból kihozni valamit.
nitrobi: én nem vagyok BMW-s (sajnos anygai okokból) és nyilván ez kis túlzás volt a részemről. Ez nem egy egyértelműen eldönthető kérdés. Ugyankkor az is biztos, hogy a BMW-k sokkal jobbak, mint a magyarországi image-ük. Nem véletlen, hogy pénzesebb nyugati országokban ennyivel nagyobb a piaci részesedésük a hazainál. A design ízlés kérdése. Technikában viszont abszolút csúcson vannak a bajorok. A nagy GS trónja vitathatatlan, a K1300S egészen hihetetlenül jó gép, a R1200 RT szintén viszonyítási alap a kategóriájában, az 1000RR-ről már volt szó stb.
És a legvicesebb, hogy sokan úgy fikázzák a BMW-t, hogy soha nem is ültek rajta. 🙂
ültem rajta.
volt idő mikor tetszett volna.
most egy FJR és egy Caponord áll a garázsban