A láthatóság új szintje

Biztonság
2010. július 22., csütörtök - TeeJay

Az autós-motoros ütközések legtöbbjében szerepe van a láthatóságnak, vagy annak hiányának. A divatot félretéve: tehetünk biztonságunkért.

Hirdetés


Cimkék:


Hozzászólások (22 hozzászólás)

vadasz -

Azért teljesség ide vagy oda a C3 ezen példánya semmiképpen nem maradhat ki!!!


galoscsabus -

Nézegettem szombaton a C3 neonsárga bukóját.

Mama azt mondta, ha ilyenem lenne, tutira nem ülne mögöttem napi 6-800 km-en át, mert megőrjítené ha azt kellene egész nap bámulnia.

Néztem vagy 3 percig közelről a bukót és egyet kell értenem vele, jojóztak a szemeim és a hatása leért valahová a gerincvelőbe is. Tehát lehet benne valami.

Érdekes, hogy a hófehér viszont nem zavarja. Maradok ennél, ez is jobban kitűnik a környezetből, mint a megszokott fekete-ezüst színek.

Tavalyi közös gurulásunkkor viszont felfigyeltem rá, hogy Vadász zöld sapija is messziről kitűnik a környezetből!

De ha egyedül motoroznék, gondolkodás nélkül felvenném a sárgát!


toncsi64 -

Az ötlet jó, mindössze annyi vele a problémám, hogy a támogató jellegű hozzáállás helyett jelentős felárat kérnek ezekért a színekért  A Nolan és a Schuberth esetében ez több mint 10% pedig amúgy sem olcsó egyik sem…


vadasz -

Nem vagyokegy egységesített ruhába bújt emberke…   …az egész motor hót fekete, bár a hátsó doboz fedele sötétkék…   …így az a Zöld elég nagy kontrasztot ad.

 

Tényleg jól kivehető bármikor. Eddig akárhányszor fotóztak úgy, hogy többen is a képen voltak mindig nagoyn könnyű volt magamat megtalálnom.  Úgy gondolom, hogy a következő is valami hasonló lesz, csak hát perpill nem nagyon van igény új bukóra. Egyrészt mert ez még elmegy, bár már közel sem az a precíz csendes sisak mint ami volt úgy 70.000 km-el korábban, de a célnak tökéletesen megfelel még most is, csak hát kis megszorításokkal.


Macko -

Szerintem TeeJay is azért hagyta ki a két euromotoros márka fotóit, amiért én sem tudtam kiegészítésképpen beletenni a cikkbe tegnap este: nyomukat sem találtam az Euromotor honlapján. Ha valakinek ez sikerül, szívesen kiegészítem vele a cikket.


gaborgyula -

Én is ilyen uv-sárga n103-at hordok.
 

1) Jogos a vád, hogy túl van árazva. Ők a drágább festékre fogják, de szerintem ez kamu.


2) Tényleg jól működik. Bár sokan azt hiszik csak hatóság lehet olyan hülye :), hogy ilyen rikító bukót hord. Egyébként a mentőmotorosok tényleg ilyet hordanak. Főleg gyorshajtók számtalanszor lelassítanak hozzám közeledve, vagy ha utolérem őket. Ezt csak azóta tapasztalom mióta ezt a bukót hordom, számomra egyértelmű bizonyíték hogy jól látható még akár tükörben is.


Az biztos, hogy nekem már csak ilyen jól látható bukóm lesz a jövőben.



TeeJay -

Lehet, hogy csak én gondolom így, de szerintem a Schubi C3 közismert sityó, aki ránéz a lapjukra, megnézi a katalógust egy boltban, láthatja… Nem kimondott cél volt alternatívák bemutatása.

Az első kettő újdonság, a 3. nem közismert 2010-es modell. Az utolsó meg sajna nem játszik az EU-ban.


gaborgyula -

Szerintem a cikkben azért illet volna megemlíteni a két hiányzó márkát mivel ők voltak az elsők akik ilyen bukót kezdtek forgalmazni.

 

 

A 900-as Scorpionból is van Neon színű. Egyébként a Scorpion most mutatott be több olyan sisakot is ami uv-sárga/neon alapú de már nem egyszínű hanem mintás. Ezek is majdnem olyan jól láthatók mint az egyszínűek de talán az idegenkedőknek könnyebben elfogadhatóak lesznek 🙂


TeeJay -

Ha így belekezdtetek…

HJC FS-Max Fluo

Arai Chaser Fluo

KBC Tarmac

AGV K3 Rossi Replica

stb stb stb…


toncsi64 -

És még ezek után is tudok hozzátenni a listához

http://fokt.hu/index2007_inside.php?D_id=13&C_id=146&F_id=3831


TeeJay -

Ilyen az Arainak is van. Nappal vs. éjszaka.


toncsi64 -

Ezek a verziók nekem sokkal jobban tetszenek és így talán nem szenved az utas sem…


jlala -

Üdv!

Marushin német cég, nem japán


TeeJay -

A Pirelli meg megvette a Metzelert. Akkor a Metz most német vagy olasz?


EuroMotor -

Kedves Onroad.hu, kedves Olvasók!

 

Köszönjük szépen, hogy felhívtátok a figyelmünket erre, a Schuberth C3 Fluo Yellow sisak ismertetőjét valóban elfelejtettük feltölteni a honlapunkra, de már pótoltuk: ITT TALÁLHATÓ.

 

A Nolan 103 High Visibility ismertetője már régóta megtalálható az oldalunkon, EZEN A LINKEN. Ráadásul a Nolan ezt a siakot egy másik, hasonlóan élénk, jól látható színben is kínálja, ezt ITT TALÁLJÁTOK. A Nolan nyitott sisakokat is készít ilyen fényezéssel, a kivehető állvédős (zárt sisakos homologizációval is rendelkező) N43 Air is kapható CITROM és NARANCS színekben.

 

Üdvözlettel:

az EuroMotor csapata

 


jlala -

Rendben, az egy dolog, hogy Watanabe Shin alapította 1958-ban Tokioban. De a 80-as évek végén, miután meghalt az alapító, a fia eladott mindent, (gépeket, szerszámokat és az egész Marushin márkát, valamint a motorversenyzői szponzorálást is) a német Ullrich Holzhausennek, és azóta is Németországban gyártják, tehát joggal mondhatjuk, hogy már német termékről van szó.


TeeJay -

Okay, így a korrekt.

A kedvedért:
“kevésbé ismert a japán márka” -> “kevésbé ismert, eredetileg japán márka”

 


MGP -

http://www.pto.hu/post/1/1998

 

Elég feltűnőek 


TeeJay -

MGP,

ez max. a f@szhosszabító kategória…


yuaska -
Lehet, hogy csak én gondolom így, de szerintem a Schubi C3 közismert sityó, aki ránéz a lapjukra, megnézi a katalógust egy boltban, láthatja… Nem kimondott cél volt alternatívák bemutatása. custom motorcycle helmets

yuaska -
Lehet, hogy csak én gondolom így, de szerintem a Schubi C3 közismert sityó, aki ránéz a lapjukra, megnézi a katalógust egy boltban, láthatja… Nem kimondott cél volt alternatívák bemutatása. http://nevada-glaze.com/

Előző bejegyzés

Motul nyereményjáték III/4. forduló

2010. július 22., csütörtök
Nyerj hetente Motul terméket!

Következő bejegyzés

Triumph Adventure – hosszabb kiadásban

2010. július 23., péntek
Promóció

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt