Az első kisfilm a konkurens BMW egyik reklámját figurázta ki, a második ettől jóval hétköznapibb, bár alapvetően ugyanarra a koncepcióra épül. Az Aprilia RSV4 egy sportmotor, amely a versenypályákra és a győzelemre született, nem pedig mindennapi használatra, csomagok kiszállítására. A postásmotorként rosszul teljesítő masina reklámja teljesen megalapozott, hiszen a WSBK világbajnokság 18 eddigi futamából 9-et Biaggi nyert egy RSV4-gyel: a világbajnokságot a Kalóz, a konstruktőrök versenyét pedig az Aprilia vezeti.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
a másik jobb volt
Ez is elég nagyképű.
Nem nagyképű, csak olasz 😀
kétségtelenül bizonyitott idei futamokon.szériaérett legenda (pl:vfr)válhat e belőle?1-2 olajoshajú milliomoscsemetének lesz szériatipus,amit láttunk már olasz mociktól.valahogy a hétköznapokon munkábajárni(tehát reggel 6-előtt felpörögni)csak japán motorokat láttam és hallottam.!(olaszba csak robeszt)