Életmentő motoros kabát a Brembótól

Ruházat
2010. június 01., kedd - TeeJay

A fékrendszerek gyártásával nevet szerzett olasz cég legújabb terméke is a motorosok biztonságát szolgálja, de már egy baleset esetén.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Több mint motoros tréning

Több mint motoros tréning

Cimkék:


Hozzászólások (8 hozzászólás)

Moto-Cat -

De beindultak a cégek. Nem baj. Árverseny. Érdekesek ezek a kabátok.


benzinveru.blog.hu -

Mindenképp jó dolog lehet, csak azért most még elég húzósak lehetnek ezek a kabátok, de idővel csak elterjed, és akkor már többen meg tudják venni. Azt jól tudom hogy az újabb Goldwingekbe is raktak légzsákot?


galoscsabus -

Igen, jól tudod.

Lehet GW-t rendelni légzsákos kivitelben.

Ez a világ egyik legdrágább légzsákja, közel 7 milla, de adnak hozzá ajándékba egy full extrás motort.


TeeJay -

Amennyiben azt a majd’ négymázsás kétkerekűt „még” motornak tekintjük…


galoscsabus -

Motor az, méghozzá nem is akármilyen!!!

Amíg nem volt alkalmam egyet kipróbálni, nekem is furcsa elképzelésem volt a GW-el kapcsolatban. De mint tudjuk, az előítéletek sorsa a megszűnés.

Az első pár perc volt necces, amíg az feszélyezett, hogy netán összecsukok egy hatmillás motort és nem fogom tudni kifizetni, aztán elkezdtem tépni a bajszát és olyanokra képes az a gép, amit soha ki nem néztem volna belőle!!!

Tegyél vele egy próbát ha módodban áll.


vadasz -

Swájc-szerpentin-karcolgatás (izgulok/izzadok/gépészkedek mint atom) Egyszer csak külső íven visszafordítóban GW-papa-hátul-mama, alkoholmentes sörike a pohártartóban, valami opera a rádióban, pipa a szájban bőszen integetve és elismerően bólintva elkerül…     …2 kanyarral később már nem is láttam.

 

Jó gép lehet az !


TeeJay -

Boxer-6, tengernyi nyomatékkal, akkora tömeggel, ami a durva ívekre is odaszegezi a futóművet – megy mint a dög, főleg hozzáértő kezekben, nem ez a gondom.

Nekem koncepcionálisan (és esztétikailag) nem tetszik az egész.
Egy MT jobban bejön: egy autónak is becsületére váló tök lapos nyomaték”görbe”, elég magas értékkel (alaphangon 150 Nm), baromi szűk fordulatszám-tartomány (5500-nál tilt). Az persze eléggé szubjektív, hogy mi a szép, de legalább néz is ki valahogy, s bár tőlem teljesen furcsa, de azt kell mondjam, van hangja rendesen, és ez jó.


bigcet -

 Megrántja az ipse, nyílik a lufi.

Namost mi van akkor, ha neadjisten túlmozgok mondjuk egy hirtelen bukkanót és beindul a cucc.

Nem látom a véletlen faktor kiiktatását, azaz ha felfúvódik „magától” akkor garantált a zakó, vagy egy ilyen felfúvódás után használható még a rendszer vagy éppen egy ilyen eset mennyibe kerül? (új patron, egy légzsák hányszor használható, nem fogok légszomjban elpusztulni?):-)


Előző bejegyzés

Kerülj be a motoGP-be!

2010. május 31., hétfő
Versenysport

Következő bejegyzés

Hétvégén motoros fesztivál és kupasorozat!

2010. június 01., kedd
Road and Ride

Ezeket olvastad már?

RiderBázis – új helyen, még több motoros élménnyel!

2025. november 17., hétfő

A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.

Elolvasom »
Premier Sisakok

CFMOTO 800 MT Explore az Adventure light újratöltve

2025. november 03., hétfő

Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret

Elolvasom »
Kínai túraenduró

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt