Látjátok, mi a lényeg a lépben? Nos, éppen az, ami nincs rajta, azaz a vezetékek, csövek és kábelek! Hiszen egy chopper egyik lényege a letisztultség, abba pedig ezek kevéssé illenek bele. Mindezek eltüntetése a kormány belsejében azonban házilag még a lelkes crúzolóknak sem egyszerű. Szerencsére van megoldás!
Az amerikai Custom Cycle Control Systems készen kínálja azt a kittet, amelynek segítségével nem csupán a fék- és kuplungbowden, de még a féktartály is eltűnik a kormányról. Ugyanis minden annak belsejében kapott helyet. Ezzel azonban nem elégedett meg a valóban igényes motorok építésében jeleskedő cég: az összes komfortfunkció működtetőegységét apró krómozott gombok képében úgy helyezte el a kormányvégeken, hogy azok a stílust a legkevésbé sem rombolják.
Néhány motorosnak kis csalódás lesz, hogy az irányjelzők jófajta régi bajor szokás szerint külön gombként jelennek meg a két markolaton – de a stílus nem tűr meg holmi kiálló billenőkapcsolót. Érdekesség, hogy például a bal markolat elcsavarásával kapcsolhatjuk a refkeltort, hogy a folyadék-tartályok a markolatok belsejébe kerültek, illetve hogy (hiszen Amerikában vagyunk!) a jobb markolat alatt még egy gázkar-rögzítőt is találunk, hogy a hosszú egyenes szakaszokon pihenhessen a jobb kezünk.
A gyártó igen hosszú vezetékezéssel szállítja a markolatokat, így azokat mindenki maga szabhatja végleges hosszúságúra – biztos, hogy a legnyújtottabb villában is előre fog érni, aminek előre kell. A markolatok minden típusra felszerelhetők, ráadásul semmilyen különleges szerszám nem szükséges ehhez a művelethez. Akinek felkeltette érdeklődését a kiegészítő, minden szükséges információhoz hozzájuthat itt érdeklődve.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
1899 $
400e ft?
A hülyének is megéri….főleg annak.
Persze egy100-150e dolcsis épített gépre kell is az ilyen cucc.
Nem néztem meg a lapjukat, de a hozzászólásokból kiderült, hogy nem olcsó. Ennek ellenére az a véleményem, hogy parádés (azt hiszem erre illik az innovatív kifejezés) ötlet és kivitelezés. Ami pedig az árat illeti, az olyan motorok amikre az ilyen cumókat szerelik finoman szólva is drágák. Most már legalább egy részét értem az árnak…
Kajánnak igaza van, az öreg suzimból így fogok milla fölötti gépet csinálni, veszek két ilyen izét és máris 7 számjegyű lesz az értéke.