Paulo Berlusconi jelenleg is rendelkezik érdekeltséggel a motorgyártásban, a Magyarországon kevésbé ismert Garelli retro-robogó márka az olasz üzletember tulajdona. A hírek szerint ezen a cégen keresztül tett egy 2,9 millió eurós ajánlatot a Moto Morini felvásárlására. Az eladások szempontjából tavaly előremutató eredményeket elérő prémium márka pénzügyi helyzete sajnos nem volt rózsás, szeptemberben csődvédelmet kért, időközben felröppentek a gyártás leállításáról szóló pletykák, majd a hivatalos cáfolat is. A hírek szerint a cég megvásárlására korábban egy kanadai vállalkozókból álló csoport (a Bombardier? – sic!) már korábban jelentkezett, így Berlusconi ajánlata egyfajta olasz patrióta lépésként is felfogható. Az üzletembert régebben már hírbe hozták az MV Agusta tulajdonlásával kapcsolatban, így ha mindkét üzlet összejönne, a Piaggio csoporthoz hasonló, ám prémiummárkákat tömörítő olasz cégeggyüttes jöhetne létre, amely az 50 köbcentis robogóktól a szupersport motorokig számos kategóriában rendelkezne ritkaságszámba menő modellekel.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Ez jó hír,remélem talpra áll a gyár.