A pletyka nem új, tavaly hallhattuk először. A piac ezen szegmensében azóta a konkurencia igencsak beerősített, a Triumph Tiger, a KTM 990 Adventure és a megújúlt BMW R1200GS mellett megjelentek a Ducati Multistrada és legutóbb a Yamaha Super Teneré. A terepezésre többé-kevésbé alkalmas óriás endurók családja tövább bővülhet az új motorral.
A Piaggio csoporthoz tartozó Moto Guzzi Stelviója nem volt egy átütő siker, remélhetőleg a másik jelentős márka, az Aprilia égisze alatt kiadott masina azonban valóban egy, a BMW GS-hez méltó konkurens modell lesz. A pletykákat most az olasz Motorciclismo elevítette fel, a képen látható motor a jól ismert Tuareg névvel fog megjelenni az utakon kétféle változatban. Egy terepezésre alkalmasabb konstrukcióról, 21-es első kerékkel, 200 kilogrammot nem meghaladó össztömeggel, és egy inkább aszfalton túrázók számára készülő, 19-es első kerékkel szerelt változatról beszélnek a taljánok.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
mi az, hogy nem volt átütő siker a Stelvio?
A Guzzi eladott darabszámaihoz képest átütő siker..a Gshez képest sem a Tiger, sem a Multi, és egyelőre a Teneré sem “átütő” siker…