A közelmúltban számoltunk be amolyan elrettentő példaként a Lada Samara blokkos Czetkáról, amely a lelkes, ám roppant barkács kivitelű házi átépítés egyik iskolapéldája lehetne. Most azonban kedves olvasónk egy olyan, saját maga által készített motorkerékpárról töltött fel videót az oldalunkra, amelytől tátva maradt a szánk.
Röviden az általa ismertetett leírás: Zaporozsecből épített motor, léghűtéses V4-es blokk, 1200 köbcentiméter, 45 zabolátlan orosz lóerő. Ural váltó, Dnyepr kardánhajtás, Jawa tank szélesítve, Zsuk felni elöl ETZ agyra fűzve, hátul eredeti formájában, ETZ 250 első villa felkeményítve. Egyedi merev váz-ülés-hátsó sárvédő, elöl ETZ sárvédő szélesítve, kilóméteróra szintén ETZ, Pannónia hátsó lámpa, Wartburg tárcsafék hátul, egyedi kéttárcsás szárazkuplung. Oldaltámasz nincs,ezt a funkciót a lábtartó látja el, sportlégszűrő (mert az kell), Trabant szívató gomb…
Ez így már önmagában is érdemes arra, hogy a motoros újságírónak azonnal mehetnékje támadjon a készítő lakhelye irányába. Hát még a Zaporozsecek iránt elkötelezett Szász Attila honlapjának tanulmányozása után!
Íme tehát az ígért videó a különlegességről, amelyet reményeink szerint rövidesen saját menetpróbánk, valamint a készítés részleteinek leírása követ egy teszt formájában.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Mindjárt lesz itt 5-10 komment, hogy bukónékûmotorozik mégilyet bezzeghogy ….
Nagyonállat.
Tessék lemenni a sráchoz, és riportot csinálni, tesztelni, stb….
nem vagyok egy nagy csopperes, de ennek le a kalappal! kurvajó hangja van!
Nekem nagyon tetszenek az ilyen gépek. Ha legálisan (értelmes áron legalizálva) használható lenne, akkor én bevállalnék egy hasonlót csak VW bogár motorral.
csecse a baba. Bár jobban csipázom a ‘praktikus’ motorokat, de bevállalnék egy egyedi gépet.
Ez odaver, nekem az előző épített vas is tetszett nagyon. 🙂 Nagyon jó hogy van lista is az alkatrészekről 🙂 Várjuk a riportot/tesztet 🙂
Láttam már képet erről csodáról korábban de őszintén nem is gondoltam volna hogy műdödik. Hihetetlen mire képes a kreativitás. Igazából arra lennék kíváncsi, hogy mindezt összehozni hány jó magyar forintba volt. Le a kalappal. Tesztet pedig várjuk!:)
Sziasztok!
Ez tenyleg nagyon szep, de nem lebecsulve az epito muvet, Ravasz Zoli annak idejen szinten epitett ket motort is Zapor Joska blokk kore!
Azt is erdemes lenne itt bemutatni!
Mikor tesztelitek? Nem lehetne ez egy nyílt teszt? Mármint olyan, amit nézhetünk is. Egy ilyen találkozóval összekötött móka. Nagyon szívesen megnézném élőben is. És szerintem nem vagyok ezzel egyedül. Epedve várom, mit szóltok a dologhoz.
Megfontoljuk, Cicus.
Sziasztok. Ez a motor nem tünik tákolmánynak minden elismerésem az építőnek! Várok egy nyilt tesztet jövök és megnézem a gépezetet.
Megfontoljátok. De jó. Nagyon várom.
Egyik ismerősöm!