A cseh Ekotez szerkezete egyszerű, használatához csak egy csavart kell illeszteni a vázba. A motor megemelt állapotában tetszőlegesen mozgatható egy szűk garázsban, vagy éppen a kerékcsere, villák illetve lengőkar cseréje, tisztítása is elvégezhető. Persze egy profi szerelőpadot nem helyettesít, de sok esetben akár erre a célra is használható. Most éppen aktualitását vesztette, de a téli tároláshoz is segítség lehet, hiszen használatával tehermentes mindkét gumi és a rugózó elemek a hideg hónapok alatt.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Ezt miért bukósisakban kellett az emberünknek bemutatni?
Meteorzápor volt várható a garázsban?
Nem rossz kütyü. Biztos ára is van. A bukót meg azért nem veszi le, mert nincs hová tennie. Csórikámnak motorra, ruhára, emelőre tellett, de a garázsba polcra már nem. De még szerszámkészlete sincs, minek az emelő?
A másik videóból látszik, hogy igazából most száguldott be a garázsba. Egyébként meg jó példával jár elől, mert:
- még a legkisebb motoron megtett távolságot is sisakban teszi meg
- először a motorral foglalkozik, aztán a saját kényelmével.
Ajjajj. Akkor én rosszkislány vagyok, amiért először leveszem a kesztyűt, meg a bukót és aztán tolom a helyére a motorom?
De lehet, hogy a srác szégyenlős a kamera előtt és azért nem veszi le a bukót.
És amelyik motoron nincs a súlypontjában (vagy egyáltalán) luk, annak nekiesünk a 20mm fúróval és csinálunk rá.