Kétségtelen, hogy az olyan presztízsértékű modellek, mint a Super Teneré, valamint egy, a hírek szerint „jóárasított” középkategóriás motor, mint az FZ8 sokak érdeklődésére igényt tarthatnak, azonban a kisköbcentis motorok (elsősorban értékesítési volumenüket tekintve) sokkal jelentősebbek. Rendre az európai eladási statisztikák elején végeznek, már-már nevetségessé téve azokat a motorokat, amelyekről csak álmodozunk.
A hírek szerint a Yamaha is bővíti palettáját ebben a szegmensben, és a spanyolok által régen várt mini FZ (?) Európában is kapható lesz még idén – először azonban Brazíliában kerül piacra. A motor gyakorlatilag a 250-es YBR áttervezéséből született, a léghűtéses, 250 köbcentis, befecskendezéses blokk egy divatosabb külsejű motorba kerül beépítésre. A korszerűsítés azonban nem csak a megjelenésre terjed ki, a motor tárcsafékekkel rendelkezik, és a hátsó felfüggesztés is módosítva lett (valószínűleg a nagyobb tömegű motorosok miatt…). A modell neve körül még némi zavar látszik, a hírek szerint Brazíliában YS 250 Fazer néven fog piacra kerülni, de ha valóban kapható lesz Európában, az FZ jelzés jobb piaci lehetőségekkel kecsegtet.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Valahogy a régi YBR 250 jobban tetszett annak volt egy karakteres megjelenése, de ez az új “dizájn” 12 egy tucat…
olyan jellegtelen
ha 3 litert fogyaszt csak akkor egy 125-nél jobb választás.
ár meg még szempont lehet mondjuk.