Paul Zuniga valódi Norton-fanatikus. Amikor 2001-ben meglátta az új motor képet, amelyet Kenny Dreer tervezett, teljesen lázba jött és tudta, hogy neki majd egyszer lesz egy olyan. Az újdonság ugyanis nem a hagyományos dupla hátsó lengéscsillapítóval, hanem központi rugóstaggal készült. Azonban a történelem sajnos nem segített Paulnak álma megvalósításában, hiszen a motort ugyan prototípusként megépítették, sőt néhány újságíró ki is próbálhatta, azonban a cég anyagi gondjai miatt a szériagyártás örök álom maradt csupán. Mr Zuniga azonban nem adta fel az álmát, hanem felvette a kapcsolatot Mr Dreerrel, aki ugyan eladta a vállalatot az új Norton U.K.-nek, ám néhány alkatrésze még maradt otthon.
Így Paul megvásárolta a megmaradt részegységeket, amelyek között volt váz, egy 850-es blokk és sok egyéb apróság. Az első fordított villákat egy Kawasakiból kellett beszerezni, ugyanis ezek hasonlítottak leginkább a néhány évvel korábban bemutatott 952 prototípusába építettekre. Ezután egy hosszú és kemény munka vette kezdetét, amelynek végén Paul Zuniga beindíthatta a saját, monoshock hátsó felfüggesztéssel szerelt Norton Cafe Racerjét. Ugyan a blokk a feliratok ellenére még az eredeti 850 köbcentiméteres, azonban ennek kicserélésére is sort fog keríteni a boldog tulajdonos. Aki addig is elégedetten használhatja igazán különleges, és tegyük hozzá nagyon szép motorját.
Az átépítés mozzanatairól nagyon sok képet találtok a galériánkban, aki pedig minden részletet elolvasna angol nyelven, megteheti ezt Paul honlapján.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Erre nem tudok mást mondani, csak hogy: “Óóóóóóóó!!!!!!”
Minden elismerésem az építőnek! Nagyon szép lett! Nagyon jó lett! Nekem is építhetne egyet.
Megyek, keresek hozzá hangot.
Gyönyörű masina!
Nagyoooon bejön! Szép munka! 🙂
Ha forgalomba lehetne helyezni olyan egyszerűen egy épített motort Mo.-n mint Angliában, akkor valószínűleg itt is születnének szép dolgok.