Egy korábbi szavazásunk során olvasóink is kifejezték igényüket az iránt, hogy időnként csinos hölgyekkel dobjuk fel az Onroadon a motorozás világát. A hölgyeknek természetesen kapcsolódniuk kell a kétkerekűekhez (ehhez ragaszkodunk).
A Lamborghini-Hayabusa – bár japán gyökerekre építkezik – igazi amerikai alkotás: hosszú hátsó villa, csili-vili kiegészítők és egyedi fényezés. A LamboBusa névhez jól passzol a szép modell, Coco (Nicole Austin) – mindketten igen formás, nem túl vékony idomokkal rendelkeznek, illetve véleményem szerint mindketten komoly átépítésen estek át, hogy elnyerjék jelenlegi formájukat.
Az alábbiakban egy videón azért mozgás közben is megnézhetjük egy pillanatra a 2008-as Hayabusa alapjain létrejött járművet, amely igazából csak optikai tuninggal rendelkezik – motorikusan csupán a direkt légszűrő, power commander és sportkipufogó jelentik a teljesítményfokozást. Mindeközben elöl csupán egyetlen féktárcsa gondoskodik a lassításról, a szuperszéles hátsó gumi pedig arról, hogy kanyarodni eszébe se jusson a pilótának.
Végül egy másik fotózást mozgóképen is megnézhetünk – bár itt csak a LamboBusa azonos, a modell nem Coco.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
a csajnak is, meg a mocinak is 🙂
Valahogy se az ilyen nő, se az ilyen motor nem fog meg.
ahogy mondod Vadász,
Mindkettőbe energiát és időt kell feccölni és persze nem kevés pénzt és az eremény nem lesz olyan mint várnánk
Vannak sokkal szebb és használhatóbb gyáriak
Erre a motorra én azt mondanám érdekes.
Minden részlete szép,kidolgozott, de összeségében mégsem nevezném szépnek. Turázni nem használnám,mert arra alkalmatlan.Városi motornak túl nagy, pályára megint nem merném vinni,drága mulatság még ha eldől az is , elcsúszni vele meg egy vagyon.
Tipikusan az az eset mind a kettő , a motor,és a hölgy is hogy tetszik-tetszik kipróbálnám, de haza nem vinném….
Úgy tűnik, még a fenekében is az van…
Volt idő, amikor nagyon tetszettek a Hayabusák… de kinőttem!
Ez a motor kirakatba való, ahogy a csajszi is. Elöl hátul ki van tömve szilikonnal. Sosem értettem, mire jó ez, ahogy ezek a csilli-villi kirakatmotorok is.
Mindegy. Ha nekik tetszik, csinálják.
a motor nem tetszik a csajról meg annyit, ha szilikonnal néz ki jól, akkor legyen szilikonos, de egy ronda nő ne jöjjön azzal, hogy ez nem is eredeti! F…mat érdekli! Nekem Kelemen Anna is bejön, de nem gyereknevelésben, nem arra való! Arra ott van a dadusnéni az oviban, de őt még sosem néztem meg úgy, mint egy nőt!!!
hát ez a motor nagyon prolis lett.
asszem amerikába négerek motoroznak ilyenekkel.
imádják a krómot meg a nagy segget:D
A combja formájából inkább azt mondanám, hogy sportolhatott, például sokat guggolt súllyal. Az pedig tipikusan ilyen formájú farizmot épít.
Az első lökhárítókon talán nincs mit vitatkozni.
Pfúj!
Tiszta pornográfia!
Lesz még? :-))
A csajt sunáznám, vasat elcserélném motorra amivel közlekedni is lehet. :))
Igaza lehet Mackónak, itt a bizonyíték: http://www.thefablife.com/files/2009/12/coco-working-out.jpg