Naked bike a BMW S1000RR-ből

BMW
2010. február 10., szerda - Macko

Logikus lépés lenne a BMW részéről, ha elkészíteni az S1000RR meztelen változatát. Reméljük, így is lesz!

Hirdetés


Cimkék:


Hozzászólások (12 hozzászólás)

Moto-Cat -

Ezt a motort minden rinya és hiszti nélkül simán bevállalnám!

Naggggggyon tetszik!!!


eko -

 Pedig nem kényelmes ám!  

 

Kár, hogy szemböl nincs kép róla.


Moto-Cat -

Akkor is kéne. Tutira nem kényelmetlenebb, mint egy R1-es hátsó ülése… Az durva!


Macko -

Szerintem ez egyáltalán nem kényelmetlen motor.

Ültem az S1000RR-en (sajnos csak álltában… még!), és igazából a letört csutkakormányt leszámítva szerintem nem lenne annak sem semmi baja utcán sem. Itt pedig ugye éppen a kormány ki van cserélve egy szép egyenes darabra – akár az R1200R-é is lehetne!

Persze a térszög egy kicsit hegyes, de ez inkább csak a hozzám hasonlóan elszabott magas embereket zavarja, aki “normálisra” nőtt, annak nem hinném hogy kényelmetlen.


manko92 -

huhuuuuuuuuuuuuuuuu

nemhiszitek el de nagyon régota várok vágyom egy BMW nakedbike-ra

gondolom ahogy az s1000rr is az élre tört ez is elég jo lesz

 

huhuuuuuuuuuuuu

hudevárom hudevárom

ezt ki kell majd probálni mert mesés lesz

(addigra meglesz a jogsim)

Gooo tesztnap


TeeJay -

Kb. olyan lehetne, mint a Z1000 vagy a Tuono.


dani -

Én nem tartozom a BMW fanatikusok táborába… Rövid önanalízissel rádöbbentem, hogy miért. Azért, mert évekig a GS képe volt az ágyam felett, szabadidőmben arról álmodoztam, hogy egyszer olyan motorom lesz. Aztán kipróbáltam egyet, és rájöttem, hogy ez nem az a motor, amiről én álmodtam. (Az a KTM SMT )

Azonban azt nem tudom nem észrevenni és elismerni (úgy, hogy némi összehasonlítási alapm már azért van…), hogy motorjaik zöme kiváló, és van egy két olyan, ami egyenesen elképesztő. Ez utóbbiba sorolom az F800R-t és a K1300R. Fantasztikus motorok. Sok pénzt mernék arra feltenni, hogy a képen látható motor is olyan gép lenne, amiről a kategóriában rosszat írni nem lehet.


vadasz -

Azért hozz kell ehhez tenni, hogy a kategóriájában azért nem kevés igen potens motor lakozik. Majd mindegyik szinte kihasználhatatlan teljestménnyel és futóművel. Úgy gondolom, hogy pont emiatt a BMW ebbe a szegmensbe nem fog belenyúlni (mégegyszer), hiszen a maga módján az 1300-as nakedjével már van egy komoly nakedje. Gyakorlatilag egy kisebb köbcentis, de high-techebb (devacak szó :D ) mocit betolni mellé némelyest ellenkezne a BMW-eddigi palettájával, hiszen alig akadt eddig egyszerre 2 modelljük azonos szegmensben. Talán a K-R sorozatok hasonló modelljeit lehetett volna néha összehasonlítani egymással, de árban mindig azért eltolták egymáshoz egy kicsit. Ezt a naked 1000-est nemhiszem hogy az 1300-as fölé tudnák tenni…     …szerintetek?


dani -

Én azt gondolom, hogy nakedet azért “kell” csinálni, mert viszonylag kicsi a fejlesztési és gyártási többletköltség, azonban a naked és az idomos sportmotorok vásárló rétege jól elkülönül.

 


Moto-Cat -

mert úgy szép a motor, ha nincs felöltöztetve!


vadasz -

Mondjuk inkább úgy, hogy lenge öltözetben a legszebb mindenki, aki szép :D  (bocs…   ami szép   :P)


TeeJay -

Sztem egy literes naked bike-nak (élménymotornak?) van helye a Bömbi palettáján.

A technikai alap már megvan, nem is feltétlenül kell utcára mind bele: egy “butított” (jóárasított) 1000-es sztem simán megállná a helyét.

Csupán egy “problémát” látok (annak sok aspektusával): egy naked motor nem egy sportmotor idomok nélkül. Ami elmegy egy jótékonyan elfedő idom alatt, az csupaszon nem biztos, hogy jól néz ki. A komolyabb kérdések persze a motor geometriáját, használhatóságát és az erőforrás teljesítményét és teljesleadását érintik. Ergo fejlesztési költség…

 


Előző bejegyzés

Átadjuk a nyereményt

2010. február 10., szerda
Nyereményjáték

Következő bejegyzés

A Bajaj átveszi a KTM irányítását

2010. február 11., csütörtök
Üzlet

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt