A ZXR750/ZX7R a maga korában igen nagy elismertséget kivívott Kawasaki modellnek számított, sok hívet is szerezve a márkának. Sokan a mai napig ilyen régi superbikeok nyergében kezdenek megismerkedni a pályamotorozás szépségeivel.
Mások ugyanakkor megszállottan ragaszkodnak a kétütem varázsához – jó kétütemű pályamotorhoz hozzájutni azonban komoly feladat! Valószínűleg ez vezethette a képen látható pályagép megalkotására a tulajdonosát.
A motor maga egy 1990-es évjáratú ZX7-esként kezdte meg pályafutását. Szívét azonban kitépték, és egy 1972-es gyártású H2 blokkját illesztették a helyére. Az erőforrás érdekessége a kétütemű üzem mellett, hogy háromhengeres soros elrendezésű, szintén 750 köbcentiméteres és mintegy 80 lóerős. Ez elsőre nem hangzik túlságosan soknak, azonban a maga szűk használati fordulatszám-tartományában igencsak kemény móka lehet megülni a gépet!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »