A jövő héten boltokba kerülő Icon Variant, egy városi huligánkodáshoz készült, agresszív megjelenésű modern sisak. A háromrétegű héjszerkezet, a korszerű anyagból készült, kivehető belső, a nagyméretű, páramentes plexi, a sisak megfelelő légcserét biztosító szellőző rendszer és a szélcsatornában kifejlesztett forma egy igazán vonzó alternatívát jelent a telített piacon. Az amerikai kereskedőknél nyolcféle színben forgalmazott sisak ára 350-400 dollár (fényezési mintától és értékesítőtől függően). A sisak hazai forgalmazásáról és várható áráról egyelőre nincs információnk.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
‘városi huligánkodáshoz…’ no comment
Ez ugyanaz a rendszer, mint az Uvexem. Én pont városban nem ezt hordom, hanem a teszt-Nolant. Az Uvex a túrasisakom. (Az van a bal oldali kis képen is rajtam.)
Nekem kifejezetten tetszik ez a sityó, a nagy vizor meg különösen hasznosnak tűnik. Kérdés, hogy túratempóban mennyire gáz ez a spoiler rajta.
Szerintem semennyire. Nekem először a “normál” Uvex Enduro bukóm volt, most pedig az Enduro Carbon van. Az elsőt nagyon cibálta a szél, mert kevés volt a nyílás a silden. A Carbon sokkal jobb, azt nem rángatja a turbulencia. Viszont a könnyű és vékony ellenző be tud rezonálni, ami szintén nem kellemes, legalábbis akusztikailag.
A fenti sisak így szemre szerintem szintén rángatás-mentes.
Az ellenzőnek pedig nagyon nagy előnye, hogy valóban kellemes árnyékot vet a szemedre, így napszemüveg nélkül, akár víztiszta plexivel is lehet erős napsütésben használni.
Viszont azt hozzá kell tenni, hogy ezek alapvetően endúrókon állnak jól, egy nakeden elég viccesen mutat.
Szerintem…
amerikában hordanak mindenféle “stílusidegen” sisakot.
sportmotoron “bili” bukót, stb.
Nekem van egy Shoei sisakom, ami hasonló, enduró sisak plexivel, az tényleg csak max 100-as tempóig használható kényelmesen.
http://www.shoei-europe.com/uk/products/HORNET-DS
vizor levető, de akkor meg úgy nézek ki, mit ET. 🙂
Az Enduro Carbon 150-ig teljesen megfefelő.
És ez iszonyat állat módon néz ki sild nélkül a fekete plexivel!
Szép ez a sisak, de hol lehet majd megvenni, mert az Icon cuccok megvétele egy kicsit zavaros kis hazánkban. Ha valaki tud róla hogyan mi úton lehet Icon felszereléseket venni kérem szóljon.
Én vettem egy ilyen sisakot, USA-ból rendeltem. Nekem GS-em van, plexi magasítóval, autópályán óra szerinti 140-él nem volt nagyobb szélzaj, mit más sisakban. Meglepő és nem bántam meg. A sisakra itt hívtátok fel a figyelmem, köszönöm ezúton is. Brutál jó, kényelmes és gyönyörű. Én rendeltem hozzá egy sötét plexit és matt fekete a sisak. K jó!