A tavaly őszi EICMA során mutatta be az olasz Vyrus legújabb rettenetét, a 987 C3 V4 névre hallgató izommotort. Akkor még igen sokféle technikai adat jelent meg a gép különféle változatairól. Most nyilvánosságra hozták a végleges, piacon is megjelenő első verzió paramétereit.
A gép a Ducati 1198-as L-motorjával felvértezve 184 lóerőt állít a pilóta szolgálatába, mindehhez pedig végleges saját tömege nem több, mint 155 kilogramm. Elképesztő lehet a gyorsulása, rugalmassága is, azonban a 310 kilométer/órás végsebeség is félelmetes. Különösen az igen minimális szélvédelem fényében.
Az egészen egyedi motorozási élményhez minden bizonnyal hozzájárul a különleges, egykaros első felfüggesztés, illetve a jól láthatóan oldalt elhelyezett kormánymű-mechanika is, amely a kezelhetőség terén állítólag különösen komoly előnyöket kínál.
A korábban beharangozott feltöltős változatról egyelőre nincs információ, azonban várjuk a további híreket!
Addig is egy kis videó a tesztelésről! (Na ki ismeri fel a helyszínt? )
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
“Na ki ismeri fel a helyszínt? “
Ez valamelyik versenypálya, nem? Valamelyik Ring?
Amúgy szerintem az élvezetes motor kulcsa nem a nagy eröben rejlik..
élvezetes motor kulcsa a kezemben van… 🙂
Érdekes cucc ez a Vyrus. Én szeretem a sebességet. De! Mindennél jobban szeretem a nyugodt túrázást, ahol tudom élvezni azt is, hogy merre járok. Mert nem hatalmas sebességgel száguldok keresztül a tájon, hogy ne vegyem észre annak apró szépségeit!
A motorosbébynél a pont, én is a táj szépséget szeretem magamévá tenni és a vidéki levegőből nagyokat szippantani.Ha megyek mint az állat semmi másra nem tudok figyelni csak arra, hogy mikor esik le a fejem illetve mi igruk éppen elém. De vannak akik szeretik a száguldást nekik ez idelis vasdarab az tuti.
Ringen száguldoznak a videon is, ott kell száguldozni, rendben van ez így
Azért kérdeztem csak a szövegben, hogy melyik ringen, mert szerintem ez a Pannonia Ring. Az pedig nekünk talán nem semleges, hogy ezt a gépet (is) tesztelték az egyik magyar pályán (is).
Juj, Maci, tényleg, ez mintha a Pannónia lenne. Rákerestem de nem találtam semmit… Jó lenne ezt tudni.