A motorversenyzők élete nem csupán abból áll, hogy a versenyekre készülnek, komoly fizikai és technikai edzések után a versenyhétvégén a győzelmet hajkurásszák. A kötelező sajtótájékoztatókon és promóciós eseményeken kívül meg kell jelenjenek szponzoraik reklámaiban is. Jorge Lorenzo a motoros alkatrészeket forgalmazó Barracuda legújabb reklámanyaga, egy 2010-es naptár elkészítésében segédkezett. Mivel az Onroad olvasóinak többsége úgy gondolta, hogy a motorok mellett a „bögyös, lenge öltözetű lányok” jelenléte helyénvaló, vesszük a bátorságot az eredmény és fényképezésen forgatott videó bemutatásához. A hölgyek Lorenzo visszafogottan kimunkált felsőtestében gyönyörködhetnek.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Tatiana nagyon betegen néz ki.
Mintha a Keleti Györgyit látnám…
ez egy kisfiú. Még visszamarad a fejlődésben…