Az Egyesült Államokban gyakorlatilag dominálnak a cruiserek, a nagyköbcentis V2-esek piaca óriási, bár a válság hatására itt is jelentős a visszaesés. Az újraéledő Indian vagy a gyártók között már egy évtizede jelen lévő Victory mellett számos olyan egyedi motorépítő és kis gyártó található, mint a Viper. Az Onroad olvasóinak talán nem cseng ismeretlenül az Ilmor neve, az erőforrásokra specializálódott fejlesztő cég még tavaly kezdte meg az együttműködést a Viperrel. A közös vállalkozás első gyümölcse hamarosan beérhet, a legutóbbi információk szerint az erőforrás még februárban a próbapadra kerülhet. Az esetleges technikai problémák kiküszöbölése, a masina finomhangolása után a tömeggyártás az Egyesült Államokban fog folyni, a kooperáló cégek reménye szerint még 2010-ben piacra kerülhet az első Ilmor motoros Viper.
Ahogy ilyen esetekben lenni szokott, a cégek nyilatkozatai ambiciózusak és bíznak a sikerben. Ugyan egyelőre nem állnak rendelkezésre információk az új masináról, de a piaci elvárások, az üzleti megfontolások legalábbis jelentősen korlátozzák az Ilmor lehetőségeit – számomra legalábbis kérdéses, hogy a kvázi egy kaptafára készülő cruiserek között mi fogja különlegessé, eladhatóvá tenni az új masinát.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
De tényleg elég egykaptafára készúlnek.
És ezt a kőkorszaki levegős V2-t se kéne erőltetni.
ez a “szaggatot” éles vonalu dizájn nem teccik annyira.
az első kerék meg tul nagy és tul közel van a vázhoz…nekem.
de a léghütéssel mi baj? sose értettem mér erőltetik annyira hogy vizes legyen.
gondolom emisszio miatt meg magasabb teljesitmény, esetleg a zörejek okán…
Na vajon hány bőrt akarnak még lehúzni a krúzerekről?
Helmets on: Nem a léghűtéssel van bajom(sőt,inkább preferálom az egyszerűsége miatt)
Konkrétan ezzel a nyomórudas amcsi típusú V2-vel van tele a padlás.Szvsz.
Nnna!
Végre egy olyan ötlet, ami nincs máshol.
Én legalábbis még nem láttam sehol olyan motort, amin alacsonyan ülsz, elöretolt kezekkel, és lábbakkal, ráadásul nagy hosszúlöketü V2-es motor van beleépítve keresztben.
Tuti siker lesz!
eko majd’ leestem a székről úgy nevettem, ez nagyon jó volt!
Én a képről azt hittem, hogy Honda Fury replikáról lesz szó…
XYZ
ja rájöttem azota..:D