Korábban beszámoltunk a Scheider Electric „kihívásáról”, amelyet az OCC-hez intéztek. A Tuetulok, vagy legalábbis, akik ottmaradtak a cégnél, mostanra elkészültek a masinával. Persze a vállalkozás jó szokásához híven a komoly technikai munkát kiszervezték, a tényleges meghajtást nem is az OCC, hanem a Lawless Industries készítette. Ők eddig főként a felvonulásokon használt járművekhez készítettek elektromos hajtású önjáró alvázakat, igen tekintélyes méretekben – akár 30 méter hosszú és 4,5 méter széles monstrumokra kell gondolni.
A hibrid chopper két elektromotorral és egy hagyományos, S&S gyártmányú benzines aggregáttal rendelkezik. A Lawless által alkotott rendszer négyféleképpen működhet. A legkisebb fogyasztású módban csak az egyik 50 lóerős elektromotor hajt, a legnagyobb sebesség ebben az esetben 96 km/h. A második esetben mindkét elektromotor működik, ám így messzire nem juthatunk, az akkuk csupán mintegy 64 kilométer megtételére elegendő töltést tárolnak. A valódi hibrid avagy vegyes hajtás esetén egy számítógép a sebességtől és a terheléstől függően váltogatja az elektromotorok és a V2-es hanggép működtetését. A tűzijátékot a negyedik verzió jelenti, ekkor mindhárom motor együttesen tol, összesen 200 lóerős teljesítményt produkálva – ez azonban nincs igazán kihasználva, hiszen a kétkerekű mutáns csak 160 km/h körüli csúcssebességgel rendelkezik.
A motor készítését, a Lawless munkáját és azt, ahogy az OCC becsavarozza a meghajtást egy újabb használhatatlan showbike-ba, valamint teleaggatja a masinát mindenféle felesleges elektromos kütyüvel, az Egyesült Államokban, a Discovery Networks TLC csatornáján csütörtök este 9-től láthatja először a közönség. Kellemes (khm…) „szórakozást”!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Katasztrófa…
Ha másképp nézne ki, és nem az a V2 lenne benne, akkor nekem tetszene is!
Hát nem ez álmaim bringája.És akkor még fínom voltam.
Az elgondolás jónak tűnik…
nem ratyibb mint a korábbi gépeik:)