Barend Massow neve sokunknak talán semmit nem mond, Ő volt az aki a Jaguár motorért felelős. Hogy mennyiben motor és mennyiben inkább egy művészi alkotás, nem akarom elemezni, szerintem a legtöbb motorosnak nyilvánvaló a masina „jelentősége”. Mégis, vicces látni egy-egy, a valóságtól elrugaszkodott, de nem a szokásos sémákkal hódítani akaró koncepciót. A vörös bika bringa egyelőre valóban csak egy koncepció, a motorfanatikus tervezőmérnök egy újabb fantáziája. Bár motortörténeti jelentősége hasonló előző alkotásához, de legalább mókás látvány.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Mondjuk szerintem azt nem igazán gondolta át a tervező, hogy a lovas hol is fog ülni….. Tuti kikacagnák ha valaki “meglovagolná 😀 😀 😀
Beszarás :)))))))) LoL
Én maradi vagyok,az ember nőknél maradok.
Nem csoda, hogy megrémül és ilyen fejvesztve menekül a jószág, ha oda beül neki valaki! Biztos nem szereti hátulról.
hogy hova ülsz. De néztétek, hogy mekkora micsoda meredezik a lábai között???
…méghogy a férfiak szexisták…
Amilyen meredten nézi az első kereket ez az izé… ….párezer km után fel lehetne fogadni gumitervező szakinak 😀
Ha jól látom sehol sem rugózik.
Akkor ez olyan, mint a rodeó. Lehet is fogadásokat kötni, hogy meddig marad a hátán a lovas!
Vazzeg, most vettem észre, hogy nem azt lapot másoltam be, amit akartam. A tervező javítva.
Kárpótlásul egy vidi.
Jó kis vidi. Az látszik, hogy egyenesben, meg nagy ívű kanyarokban tud menni vele. De azért megnézném Pest szűk utcáin is. Valszeg úgy borulna vele, mint anno Brad Pit…