Férfi vagyok, tehát nem szégyen beismerni bármit, például hogy hibáztam volna, ha én írom meg ezt a cikket. Hajlamosak vagyunk azt hinni, hogy csak azért, mert sokféle motorral sokat mentünk, mindent jobban tudunk. Pedig nem. A kezdő, de különösen a női kezdőmotorokról már régóta érik bennem egy cikk. Jártamban-keltemben találtam egy pár oldalas ebook-ot, ami szerintem sokkal jobb annál, mintha én írtam volna. Na nem mintha ez nehéz lenne, egy probléma van csak vele, hogy angol nyelvű, de remélem ez senkinek nem veszi el a kedvét az olvasástól. Kedves Hölgy olvasóink, íme a praktikus tanácsok gyűjteménye, nőktől-nőknek.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
“A kezdő, de különösen a női kezdőmotorokról már régóta érik bennem egy cikk.”
Hát nem tudom, hogy hogyan fogod tudni beleélni magadat egy 160 centis, 50 kilós hölgy helyébe amikor fel kell ülnie egy 180-200 kilós vasra…
Nekik ez relatíve olyan mintha (magunkból kiindulva – b.nő 52 kiló, én 115 kiló) egy BOSS-HOSS-t kellene vezetnem.
Ha ezt at tudod hozni a cikkben, az már fél siker.
Végigolvastam a könyvecskét.
Azzal egyetértek, hogy megalománia lett úrrá, és hogy manapság sokan kételkednek, hogy egy 500-600 as motor elég nagy e kezdőnek, amíg tizenéve ezek már a 2-3. lépcsőfoknak számítottak.
Ennek ellenére ne mis köbcentiben, de lóerőben amondó vagyok, hogy a 30 lóerő környéke az, amit mindenképpen meg kell célozni ha valaki kimerészkedik a városból. Igen kellemetlen tud ugyanis lenni, ha valakit a 110 max sebességű motorral közlekedve elkezd előzni egy távolsági járat…
….volt szerencsém egy 250 es maruderrel megjárni a poklok poklát iylen tekintetben… …azok max városba valók, és zárt csapatban felvonulásra.
Hát nem tudom, hogy hogyan fogod tudni beleélni magadat egy 160 centis, 50 kilós hölgy helyébe amikor fel kell ülnie egy 180-200 kilós vasra…”
178cm vok és 60Kg és 200kilos géppel “birkozom” :
nem olyan nehéz dolog:)
a 30 lóerő környéke az, amit mindenképpen meg kell célozni ha valaki kimerészkedik a városból.”
Ebből a szempontból a 125-ös kategoria télleg csak városba való.
ha kell viszi a 100at de előzni meg ilyenek már nem megy.
az 50-es télleg csak város de van aki szerint már oda is életképtelen ez a ccm a mai közlekedésb miatt. van benne valami…
országutra min a 250-esek..
de én a A1 et is simán feltolnám 250ccm és esetleg 20Le..
ennyi kell. igy nem kéne 7-8000pörögnie szerencsétlennek hogy menjen
jobb egy max 5000ford. gép ami még nyomatékos is alul.
.
édesapám kinőtt egy cbf600-ast ezért az anyáé lett
míg apa vett egy 1200 bmw-t
ílyenek vagyunk mi férfiak szerintünk számít a méret “tudatalatiban”
a nőknél viszont nemnagyon
“hogyvesznek a nők kocsit?
-milyen kocsit vegyünk drágám?
-pirosat”