Korábban már beszámoltunk a legújabb Moriniról. A csődvédelem alatt álló cég legújabb motorjáról, a Granferroról azóta sem állnak rendelkezésre technikai adatok, a cég honlapján sem található meg a motor, így csak arra szorítkozhatunk, ami a képekből kiderül. Mivel egy prémium kategóriás motorról beszélünk, a galériában található, nagyfelbontású képeken látható minőségi alkatrészek valószínűleg a szériafelszereltség részét képezik. A Pirelli sportgumik, a Zard kipufogók, az Öhlins rugóstagók és a modern Brembo fékek, a márka presztízse és általában alacsony gyártási darabszáma valószínűsíti, hogy ez sem lesz egy népszerű tömegmotor. Nem biztos, hogy egy cég ilyen motorokkal könnyen ki tud lábalni egy pénzügyi válságból a jelenlegi gazdasági körülmények között.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
oldalról egész jól néz ki bár ez a váz annyira nem jön be..
az elejét még szokni kell, a neve az jó lett.
Bejön a motor, tetszik.Kicsit drága, de ha valaki alám rakna egy ilyet akár boldog szülinapot címszó alatt(itt az esény megegyezik a h1n1 védőoltás nagyon ritka mellékhatás előfordulási rátával)akkor szoknom kellene az elejét kábé 5 percig :)Az egy kicsit fura, de jó.Összeségében tetszik és ha tehetném beruháznék egy ilyenre.Már anno a Milánói élő adásnál felcsillant a szemem amikor megláttam.
Szeretem az ilyen dizájnos olasz vasakat.