Éppen csak beszámoltunk a japán gyártók nehéz helyzetéről, itt a legújabb negatív hír. A KTM az elmúlt években példaértékű tevékenységet folytatott. Bár (viszonylag) kis gyártónak számít, az off-road motorok piacán meghatározó szerepe van. Az off-roados profil mellett az aszfaltcsíkok meghódítására is törekednek. Ugyan a MotoGP 125-ös, illetve még korábban a 250-es kategóriából már kivonultak, de az RC8-cal és számos utcai modelljükkel még jelen vannak a „közúton”. Az X-Bow-val az „igazi” négykerekűek világába is megpróbáltak betörni. Sajnos pontosan ez az egyik próbálkozás, ami jelentős veszteséget okozott, a projekt teljes leállítása összeségében 33,1 millió eurós tétel. A felmerült költséget egyébként a teljes 81,4 milliós eurós veszteség azon 80%-ba számítják az osztrákok, amit egyszerűen csak egy egyszeri, szerkezeti átalakításnak neveznek. A fejlesztések leállításával, a munkaerő csökkentésével és a beszámolóik szerinti lassan, de növekvő eladások lehet, hogy életben tartják Herr Trunkenpolz mattighofeni álmát.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »