Az MV Agusta többszörösen is nehéz helyzetben van. Tíz éve kifejlesztették a világ legszebb sportmotorját, majd nakedjét, amit azóta sem nagyon sikerült felülmúlni. Az új modelljeik is gyönyörűek, akár a Brutale-ról, akár az F4 1000-ről van szó, de a fejlesztés bátortalan volt, így ma már izgalmasnak nem nevezhetőek motorjaik. Az EICMA-n az egyik legszebb stand az övék volt, érzésünk szerint ez azonban már inkább szólt a potenciális új tulajdonosoknak, mint a nagyközönságnek. Az MV Agusta tavaly nyáron lett a Harley tulajdona, akkor – még a válság beköszönte előtt pár hónappal – hatalmas közös terveket szőttek, aminek egyik eredménye a két megújított modell, de az igazán nagy durranás elmaradt. Az akkori vételár 110 millió dollár volt összesen, ma valószínűleg ennél jóval kedvezőbb áron hozzá lehet jutni a céghez, ráadásul frissített modellekkel. Az MV eladását alig egy hónapja jelentették be, most az is kiderült, hogy a milánói BNP Paritast bízták meg a megfelelő vevő felkutatásával és a folyamat levezénylésével. Ez jó döntésnek tűnik, ugyanis az MV-nek két lehetősége van: hazaszeretet és büszkeség védjegye alatt olasz üzletemberek megveszik maguknak, vagy valamilyen óriási ázsiai gyártó kirakat márkája lesz, mint korábban a Benelli. Bár az MV Agusta újabb erős vetélytársat kapott a piacon a BMW révén, azért az nem kétséges, hogy a jelenlegi ezres sportomotorok közül melyik kerülne be a nappaliba. Az olaszok szerencséjére ez a piac nem csak a teljesítményről, hanem a megjelenésről is szól, így van esély a márka fennmaradására.
Cimkék:
A tavaly bemutatott koncepció után idén már megvásárolható az automatikusan sötétedő vizor.
Elolvasom »Milyen lenne egy MP3 egy 197 lóerős blokkal? Igazi drift masina, mint a kanadai T-Rex, ami a legjobb mókának tűnik a motorozás után...
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Hé, nem arról volt szó, hogy a lányok nem állnak a motor elé?
Ööö, jah hogy ott van egy motor a háttérben?


Nem lehetett meleg… Ez most 2 vagy 3 smarties-osnak minősül?
elég rusnya a leányzó feje…
Apropó, azt nem lehetne, hogy a gelériákban a lapozó nyilak mindig ugyanott legyenek?
R850 üdv, ízlések és pofonok.
A nyilakról annyit, hogy ha pl: firefoxot használsz akkor nem kell kattingatnod a képek alatt lévő nyilakra, hogy köv képet less, elég ha a billentyűdön nyomogatod a jobbra balra billentyűket.
a piros felsőt mér értem de a bukó..:D