Izgalmas év elé néz a Suzuki 2010-ben. Igazán új modellekről nem nagyon számolhattunk be az idén, mert bár volt szó bébigixerről, mini B-Kingről, GSR750-ről, a pletykákat egyelőre még nem igazolta az élet, az üzemanyagcellés Burgman és 400-as motorok pedig nemigen várhatóak Európában jövőre. Az egyetlen igazi “újdonság” a GSX1250FA pedig valójában egy kicsit átalakított és felöltöztetett Big Bandit. Nincs is ezzel baj, hiszen a modellpaletta gazdag, szinte mindenki találhat rajta magának valót, és a konkurencia sem halmozott el minket a legújabb ötletekkel. A Suzukinak szerencsére sikerült olyan piacot találnia, ahol ellensúlyozhatja a veszteségeket, Indiában jövőre a jelenlegi duplájára, 300.000 darabra növelnék a termelést. Jó hír ez, hiszen az Európában oly népszerű Honda CBF125 is itt készül, talán a Suzuki is tervez valami hasonlót. Nagy probléma ugyanis az EU-ban, hogy egyre kevesebb a fiatal motoros, robogóról autóba ülnek, a váltós motor pedig végleg kimarad az életükből. A Suzuki itt kapcsolódhatna a Honda mellé a megfizethető és vonzó 125-össel, megalapozva ezzel a jövőbeni vásárlói bázisukat. Erre igen csak szükségük van a motorgyártóknak, hiszen a napokban röppent fel a pletyka, hogy 2010-ben nem fog utcai motort importálni a Suzuki az USÁ-ba, hogy a dealerek el tudják adni a 2009-es készletüket. Az idei év első hónapjában ugyanis 44%-al kevesebb motor fogyott, mint tavaly, ami 771. 950 helyett mindössze 434.370 darabot jelent. A döntés nem ismeretlen az amerikai piacon, a 80-as években rendszeresen előfordult, hogy egy-egy gyártó addig nem jött ki új modellel, amíg a régi el nem fogyott. Nem lennénk meglepve, ha a magyar piacon is késve érkeznének az újdonságok, ezzel is segítve a készletek kiárusítását.
Cimkék:
Kicsit hülyültünk haverral és ezt megörökítettük xD Bocsi a minőségért, de csak telefon volt kéznél......
Elolvasom »Bár messziről egy furcsa kerékpárnak néz ki, a Grace E-motorbike nevéhez híven inkább egy motorkerékpár. Közúton jogosítvánnyal, biztosítással használható, és az aktuális sebességhatárok vonatkoznak rá.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Nagy probléma ugyanis az EU-ban, hogy egyre kevesebb a fiatal motoros, robogóról autóba ülnek”
szerintem az nem baj ha nem divat motorozni legalább kevesebb majom hal meg az utakon meg nem lesz annyira tele a piac lestrapált gépekkel. gondolom ismerős a huszonéves kispöcs sportmotorral téma. csak ök ne lennének szépen elmotorozna itt mindenki.:) az autok számát persze csökkenteni kéneattolmég valahogy.
GS 150 R…hát ha 150-es akkor hogy lesz nekünk ebből A1? mer ugye max a ’98 elötti lehet 150ccm…
ez a darázsfejü moci elégranda sztem…ami utoljára teccett 125 motor az a Honda CityFly de aztán aztis leváltotta vmi műanyag borzalom…..vlááá
GS 150 R – vajon mi is kapunk belőle
Mondjuk az árát nem tudni,de aki GS-150-et vesz az gondolkodjon le a CBF-125-ön is. Ez kinézetre annak a koppintása,de miőségben biztos felűlmúlja.
persze, hogy felülmúlja. gondolom kipróbáltad mind a két típust és nem csak a hondamindenbenjobbaszuzukinál verbális ismétlőfegyvert használod.