Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a kollégák is simán elsétáltak az új Hyosung Aquila mellett, pedig a koreaiak kitettek magukért. Sportosabb motorjaik 2009-es frissítése után 2010-re a „custom” vonalat újították meg. Nem is akárhogy, a mostanában szokásos egyszerű ráncfelvarrás helyett komoly technikai fejlesztésen esett át a koreaiak középkategóriás masinája. Sajnos részletes technikai információk még nem állnak rendelkezésre, de az már most tudható, hogy a 90 fokos hengerszögű DOHC vezérlésű, injektoros V2-es hengerűrtartalmát megnövelték (névlegesen 700-as lett), a masina új vázat és kerekeket kapott. A motor külseje is átalakult, az igazán merész vonallakkal rendelkező GV650 után a GV700 egy jóval konszolidáltabb, mondhatni konzervatív megjelenéssel rendelkezik. Klasszikus vonalvezetésű sárhányók és tank, két külön vezetett krómozott kipufogó, trendi, ugyanakkor konzervatív fekete fényezés.
A motor 2010 tavaszára várható a kereskedésekbe, remélhetően addig a technikai részletek is kiderülnek.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Néha úgy tudom magam sajnálni, hogy csóró vagyok és nem tudok akármilyen motort megvenni magamnak. Persze azért örülök, hogy egy legalább van. Tartanék pár félét különböző célokra…
Ez a Hyosung milyen minőség? Láttam néha egyet-egyet itt-ott, de sokkal több az Intruder, a Marauder, a Shadow az utakon ebből a fajta motorból. Vagy ez is inkább viszonylag olcsó a többihez képest, de a minőség már annyira nem okés?